Budbee kotiinkuljetus kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 37 Keskiarvo: 1.9

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Budbee kotiinkuljetus kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Budbee kotiinkuljetus kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Budbee kotiinkuljetus. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Budbee kotiinkuljetus asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Budbee kotiinkuljetus kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Budbee kotiinkuljetus kokemuksesi

Budbee kotiinkuljetus herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Budbee kotiinkuljetus asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Budbee kotiinkuljetus sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Budbee kotiinkuljetus aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

25 vastausta artikkeliin “Budbee kotiinkuljetus kokemuksia”

  1. Anders sanoo:

    Lupasivat tekstarilla toimittaa lähetyksen klo 16.30- 21.30. Kun takaraja lähestyi ilmouttivat etteivät toimitakaan ja uus aika arvotaan joskus…

  2. Susanna sanoo:

    Muuttavat toimitusta ilman selitystä ja jos aikaa sitten muuttaa kun ei uusi aika sovi joutuu maksamaan lisää.

  3. Outi sanoo:

    Toimisto ilmoittaa, että tilaustasi ei löydy, kun kuljettaja jo kysyy sopivaa toimitusajankohtaa. Aika onnettumuuden ja odotettu koko ilta, kun 1,5 h myöhässä, ilmoittavat, että tänään ei enää onnistu ja uusi aika ilmoitetaan joskus.

  4. Odottavan aika on pitkä sanoo:

    Tällä hetkellä odottelen pakettia, jonka arvioitu toimitusaika on klo 17-22.
    Olen pitänyt silmällä seurantaa. Sen mukaan auto oli Laajasalossa yli 3h, ja koko ajan ”10+” toimitusta ennen minua. Nyt alue näyttää vaihtuneen, mutta yhä yli 10 ennen minua. Vajaa tunti aikaa, mikäli aikoo ehtiä aikarajan puitteissa. Kuskin viesti: n.1h 20m. Hmm, näinköhän tuodaan tänään? Seurantaviesti ei hyvältä näytä…

  5. Nyt riitti! sanoo:

    Eipä tuotu toimitusta sovittuna ajankohtana. Odottelin siis koko illan kotona aivan turhaan! Vasta vähän ennen iltapuolikymmentä toimitus peruttiin. Siirretään toiseen ajankohtaan?! Luottamus meni.

  6. jukkis sanoo:

    Tuntia ennen sovittua toimitusta ilmoitetaan lajitteluvirheestä ja uusi aika ilmoitetaan myöhemmin. Näiden muiden kokemusten pohjalta, olen epäileväinen saapumisen suhteen

  7. Samael sanoo:

    Kaksi pakettia piti tulla eilen klo 17 – 22 välisenä aikana. Ensimmäinen tuli klo 18 jälkeen, toista ei tullut ollenkaan. Kuskin kielitaito oli niin puutteellinen etten ymmärtänyt mitä hän sanoi kun toi vain yhden paketin. Oletin että toinen tulee aikaikkunan puitteissa mutta ei. Nyt odotellaan vastausta aspasta.

  8. odottaja sanoo:

    Nyt odotellut pakettia 5pv, jonka piti saapua perille 3ssa, eikä sovelluksessa tila ole päivittynyt tuohon 5päivään. En varmasti käytä toiste.

  9. vaatteet kuskin päällä? sanoo:

    Paketin luvattu toimitusaika 2-3pv. Nyt on päivä 5, eikä edes status ole päivittynyt 5 päivään toimituksen seurannassa. Jos tämä on budbeen käytäntö, niin alan taas käyttää kivijalkakauppoja mielummin, kuin odottelen epätietoisena viikkotolkulla lähetyksiä tyhjine lupauksineen nopeasta toimituksesta tuotteista, jotka olen maksanut ennakkoon.

  10. Sauli sanoo:

    Elisalta tilattu puhelin luvattiin toimittaa seuraavana päivänä kotiovelle. Seuraavana päivänä tulikin ilmoitus, että paketti toimitetaan huomenna. Toimituspäivänä annettiin tarkempi tuontoaika 17.20-18.20. .Sitten 16.30 tulikin viesti, että terminaalissa on tuotteesi onkin lajiteltu väärin. Uusi toimitusaika annetaan automaattisesti. Milloinkahan tuote saapuu, ei vielä tietoa.

  11. Marja sanoo:

    Hidas toimitus. Menee joka kerta reilusti yli luvatun toimitusajan. Myös luvattu toimituksen ajankohta perutaan ja paketti saapui luvatun klo 17-18 sijaan klo 22. Paketin kulkua ei voi seurata kuin vasta toimituspäivänä klo 17 jälkeen. Asiakaspalvelu chat todella hidas eikä heiltä vastauksia saa. En suosittele enkä aio itsekään jatkossa käyttää tätä firmaa.

  12. Nimetön sanoo:

    Paketti numero 1 toimitettiin minulle kello 01:00 yöllä eikä kello 19-22:00 kuten oli sovittu. Paketin numero 2 toimitus peruttiin ilman selitystä silloin, kun se olisi pitänyt minuille toimittaa.

  13. tuntematon sanoo:

    Todella hidasta ja onnetonta palvelua. Toimitusajat eivät todellakaan pidä paikkaansa.

  14. Kata sanoo:

    Paketit toimitettu jonnekin eli hävinneet!!! En antanut lupaa jättää oven taakse. Kuljettajan puheesta ei saanut selvää kuin yhden sanan ”Budbee”!! Ovelle mentiin heti. Ja lähiympäristöön. Pian näkyi, että paketit toimitettu!! Chätti vastasi ”toivottavasti kiltti naapuri tuo paketit”. Mitä ihmettä nyt!!! Missä pakettiin ovat?? Laskut tulevat kyllä!!!

  15. Minna sanoo:

    Maksoin erikseen kotiinkuljetuksesta että varmasti ehtii ajoissa perille. Toimitusajaksi luvattiin lauantaina tilausta tehdessä parjantai-ilta. Maanantaina oli tuote nettikaupasta luovutettu tälle Budbeelle mutta sitten ei tapahtunutkaan enää mitään. Perjantaina kysyin heidän chatista että missä minun pakettini on. Tunnin päästä joku vastasi että paketti oli just saapunut heille ja toimitetaan minulle maanantaina koska eivät toimita viikonloppuna. Saa nähdä milloin rantautuu tänne saakka.

    Huono kokemus, huono palvelu, ei vastinetta rahalle.

  16. Outi sanoo:

    Toimitukseni vietiin ja jätettiin aivan eri kaupunginosaan, väärälle ovelle. Todella epäluotettava mielikuva jäi toiminnasta. Ja tilaustani en siis saanut, ei jatkoon.

  17. Ismo Laitela sanoo:

    Ensimmäinen ja viimeinen kerta, paketista oli luvattu toimitus 17-20 välillä, 16.30 ilmoitettiin että paketti lajiteltu väärin, toimitus siirtyy toiselle päivälle. Maksoin juuri sen takia 8.90e toimituskulut, että saisin paketin ennen vkl, ei olisi näköjään kannattanut.

  18. MKJ sanoo:

    Hidasta toimintaa. Ei kannata valita tätä toimitustapaa.

  19. TINNY sanoo:

    Budbee on huippu. Mitkä ihme hörinät täällä on. Olen asiakkaana jo yli 2v ja n 2-3x kk. Kuljetus luvattuna aikavälillä, kuljettaja löytää aina ovelle vaik osoite vaikea. Hyvin asialliset ja hyväkäytökselliset työntekijät, niin että en voi tippiä jättä antamatta. Ns. 24-30 asiakaspalvelukäyntiä vuodessa. En tilaa postia enkä muuta kuin Budbee. Hyvät seurantasysteemit ja tekstiviesti palvelu. Palaute aina 5 stars.

  20. Tinny sanoo:

    5 tähden palvelu, luvattu aika pitää paikkaansa, ystävällinen palvelu, hyvä seuranta mahdollisuus, tekstiviestit. Käyttänyt palvelua n 28-32x vuosi yli 2v . PELKKÄ HYVÄ: en ymmärrä muiten valituksia

  21. La sanoo:

    Hidas toimitus, en suosittele. Box-toimituksissa toimituspäivää siirretään ilman ilmoitettua syytä.

  22. Budbeehen pettynyt sanoo:

    Toimitukset vaan ei toimi. Kesken jo sovitun toimituksen tulee ilmoitus että kuljetus on peruttu. Uusi aika tulee myöhemmin. Kun uusi aika tulee ja hyväksytään se, niin sama rulianssi alkaa taas alusta. Montako kertaa pakettia yritetään toimittaa… Eiköhän ne toimittamattomat paketit jonnekin jo kerry…

  23. Budbeen toimintaan pettynyt sanoo:

    Budbeen oma palutesivu ei antanut lähettää palautetta, joka oli alle neljä tähteä viidestä. Lähetä painike tuli aktiiviseksi vasta, kun tähtiä klikkasi vähintään neljä. Ei ihme, että ilmoittavat palautteen keskiarvoksi lähes viisi tähteä. Box-automaattiin toimitettu pakettini oli rikki sivusta ja avattu päältä. Myös sisällä ollut lahjapussi oli avattu.

  24. Nimetön sanoo:

    Kohtuuton toimitusaika, sitten kun paketti ois olevinaan pitänyt saapua, niin tuleekin viesti että ovat lajitelleet väärin ja toimitus siirtyy. Enemmän toimintaa ja vähemmän selittelyä. Luulin että Suomen posti ois surkein paketin toimittaja, mutta kyllä tää firma pystyy suoriutumaan vieläkin huonommin.

  25. Nimetön sanoo:

    Todella luokaton toimittaja. Tavara kestänyt matkalla kaksi viikkoa, eikä vieläkään näy.
    Muuttavat toimitusaikaa vähän ennen ja peruvat samoin juuri ennen toimitusaikaa. On kohtuutonta antaa asiakkaan kerta toisensa jälkeen suunnitella päivänsä lähetyksen noutamiseen tai sen kotiinkuljetuksen odottamiseen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa Budbee kotiinkuljetus kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Budbee kotiinkuljetus kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Budbee kotiinkuljetus kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Budbee kotiinkuljetus kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Budbee kotiinkuljetus kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Budbee kotiinkuljetus aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Budbee kotiinkuljetus kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Budbee kotiinkuljetus kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Budbee kotiinkuljetus kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Budbee kotiinkuljetus kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Budbee kotiinkuljetus aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

25 vastausta artikkeliin “Budbee kotiinkuljetus kokemuksia”

  1. Anders sanoo:

    Lupasivat tekstarilla toimittaa lähetyksen klo 16.30- 21.30. Kun takaraja lähestyi ilmouttivat etteivät toimitakaan ja uus aika arvotaan joskus…

  2. Susanna sanoo:

    Muuttavat toimitusta ilman selitystä ja jos aikaa sitten muuttaa kun ei uusi aika sovi joutuu maksamaan lisää.

  3. Outi sanoo:

    Toimisto ilmoittaa, että tilaustasi ei löydy, kun kuljettaja jo kysyy sopivaa toimitusajankohtaa. Aika onnettumuuden ja odotettu koko ilta, kun 1,5 h myöhässä, ilmoittavat, että tänään ei enää onnistu ja uusi aika ilmoitetaan joskus.

  4. Odottavan aika on pitkä sanoo:

    Tällä hetkellä odottelen pakettia, jonka arvioitu toimitusaika on klo 17-22.
    Olen pitänyt silmällä seurantaa. Sen mukaan auto oli Laajasalossa yli 3h, ja koko ajan ”10+” toimitusta ennen minua. Nyt alue näyttää vaihtuneen, mutta yhä yli 10 ennen minua. Vajaa tunti aikaa, mikäli aikoo ehtiä aikarajan puitteissa. Kuskin viesti: n.1h 20m. Hmm, näinköhän tuodaan tänään? Seurantaviesti ei hyvältä näytä…

  5. Nyt riitti! sanoo:

    Eipä tuotu toimitusta sovittuna ajankohtana. Odottelin siis koko illan kotona aivan turhaan! Vasta vähän ennen iltapuolikymmentä toimitus peruttiin. Siirretään toiseen ajankohtaan?! Luottamus meni.

  6. jukkis sanoo:

    Tuntia ennen sovittua toimitusta ilmoitetaan lajitteluvirheestä ja uusi aika ilmoitetaan myöhemmin. Näiden muiden kokemusten pohjalta, olen epäileväinen saapumisen suhteen

  7. Samael sanoo:

    Kaksi pakettia piti tulla eilen klo 17 – 22 välisenä aikana. Ensimmäinen tuli klo 18 jälkeen, toista ei tullut ollenkaan. Kuskin kielitaito oli niin puutteellinen etten ymmärtänyt mitä hän sanoi kun toi vain yhden paketin. Oletin että toinen tulee aikaikkunan puitteissa mutta ei. Nyt odotellaan vastausta aspasta.

  8. odottaja sanoo:

    Nyt odotellut pakettia 5pv, jonka piti saapua perille 3ssa, eikä sovelluksessa tila ole päivittynyt tuohon 5päivään. En varmasti käytä toiste.

  9. vaatteet kuskin päällä? sanoo:

    Paketin luvattu toimitusaika 2-3pv. Nyt on päivä 5, eikä edes status ole päivittynyt 5 päivään toimituksen seurannassa. Jos tämä on budbeen käytäntö, niin alan taas käyttää kivijalkakauppoja mielummin, kuin odottelen epätietoisena viikkotolkulla lähetyksiä tyhjine lupauksineen nopeasta toimituksesta tuotteista, jotka olen maksanut ennakkoon.

  10. Sauli sanoo:

    Elisalta tilattu puhelin luvattiin toimittaa seuraavana päivänä kotiovelle. Seuraavana päivänä tulikin ilmoitus, että paketti toimitetaan huomenna. Toimituspäivänä annettiin tarkempi tuontoaika 17.20-18.20. .Sitten 16.30 tulikin viesti, että terminaalissa on tuotteesi onkin lajiteltu väärin. Uusi toimitusaika annetaan automaattisesti. Milloinkahan tuote saapuu, ei vielä tietoa.

  11. Marja sanoo:

    Hidas toimitus. Menee joka kerta reilusti yli luvatun toimitusajan. Myös luvattu toimituksen ajankohta perutaan ja paketti saapui luvatun klo 17-18 sijaan klo 22. Paketin kulkua ei voi seurata kuin vasta toimituspäivänä klo 17 jälkeen. Asiakaspalvelu chat todella hidas eikä heiltä vastauksia saa. En suosittele enkä aio itsekään jatkossa käyttää tätä firmaa.

  12. Nimetön sanoo:

    Paketti numero 1 toimitettiin minulle kello 01:00 yöllä eikä kello 19-22:00 kuten oli sovittu. Paketin numero 2 toimitus peruttiin ilman selitystä silloin, kun se olisi pitänyt minuille toimittaa.

  13. tuntematon sanoo:

    Todella hidasta ja onnetonta palvelua. Toimitusajat eivät todellakaan pidä paikkaansa.

  14. Kata sanoo:

    Paketit toimitettu jonnekin eli hävinneet!!! En antanut lupaa jättää oven taakse. Kuljettajan puheesta ei saanut selvää kuin yhden sanan ”Budbee”!! Ovelle mentiin heti. Ja lähiympäristöön. Pian näkyi, että paketit toimitettu!! Chätti vastasi ”toivottavasti kiltti naapuri tuo paketit”. Mitä ihmettä nyt!!! Missä pakettiin ovat?? Laskut tulevat kyllä!!!

  15. Minna sanoo:

    Maksoin erikseen kotiinkuljetuksesta että varmasti ehtii ajoissa perille. Toimitusajaksi luvattiin lauantaina tilausta tehdessä parjantai-ilta. Maanantaina oli tuote nettikaupasta luovutettu tälle Budbeelle mutta sitten ei tapahtunutkaan enää mitään. Perjantaina kysyin heidän chatista että missä minun pakettini on. Tunnin päästä joku vastasi että paketti oli just saapunut heille ja toimitetaan minulle maanantaina koska eivät toimita viikonloppuna. Saa nähdä milloin rantautuu tänne saakka.

    Huono kokemus, huono palvelu, ei vastinetta rahalle.

  16. Outi sanoo:

    Toimitukseni vietiin ja jätettiin aivan eri kaupunginosaan, väärälle ovelle. Todella epäluotettava mielikuva jäi toiminnasta. Ja tilaustani en siis saanut, ei jatkoon.

  17. Ismo Laitela sanoo:

    Ensimmäinen ja viimeinen kerta, paketista oli luvattu toimitus 17-20 välillä, 16.30 ilmoitettiin että paketti lajiteltu väärin, toimitus siirtyy toiselle päivälle. Maksoin juuri sen takia 8.90e toimituskulut, että saisin paketin ennen vkl, ei olisi näköjään kannattanut.

  18. MKJ sanoo:

    Hidasta toimintaa. Ei kannata valita tätä toimitustapaa.

  19. TINNY sanoo:

    Budbee on huippu. Mitkä ihme hörinät täällä on. Olen asiakkaana jo yli 2v ja n 2-3x kk. Kuljetus luvattuna aikavälillä, kuljettaja löytää aina ovelle vaik osoite vaikea. Hyvin asialliset ja hyväkäytökselliset työntekijät, niin että en voi tippiä jättä antamatta. Ns. 24-30 asiakaspalvelukäyntiä vuodessa. En tilaa postia enkä muuta kuin Budbee. Hyvät seurantasysteemit ja tekstiviesti palvelu. Palaute aina 5 stars.

  20. Tinny sanoo:

    5 tähden palvelu, luvattu aika pitää paikkaansa, ystävällinen palvelu, hyvä seuranta mahdollisuus, tekstiviestit. Käyttänyt palvelua n 28-32x vuosi yli 2v . PELKKÄ HYVÄ: en ymmärrä muiten valituksia

  21. La sanoo:

    Hidas toimitus, en suosittele. Box-toimituksissa toimituspäivää siirretään ilman ilmoitettua syytä.

  22. Budbeehen pettynyt sanoo:

    Toimitukset vaan ei toimi. Kesken jo sovitun toimituksen tulee ilmoitus että kuljetus on peruttu. Uusi aika tulee myöhemmin. Kun uusi aika tulee ja hyväksytään se, niin sama rulianssi alkaa taas alusta. Montako kertaa pakettia yritetään toimittaa… Eiköhän ne toimittamattomat paketit jonnekin jo kerry…

  23. Budbeen toimintaan pettynyt sanoo:

    Budbeen oma palutesivu ei antanut lähettää palautetta, joka oli alle neljä tähteä viidestä. Lähetä painike tuli aktiiviseksi vasta, kun tähtiä klikkasi vähintään neljä. Ei ihme, että ilmoittavat palautteen keskiarvoksi lähes viisi tähteä. Box-automaattiin toimitettu pakettini oli rikki sivusta ja avattu päältä. Myös sisällä ollut lahjapussi oli avattu.

  24. Nimetön sanoo:

    Kohtuuton toimitusaika, sitten kun paketti ois olevinaan pitänyt saapua, niin tuleekin viesti että ovat lajitelleet väärin ja toimitus siirtyy. Enemmän toimintaa ja vähemmän selittelyä. Luulin että Suomen posti ois surkein paketin toimittaja, mutta kyllä tää firma pystyy suoriutumaan vieläkin huonommin.

  25. Nimetön sanoo:

    Todella luokaton toimittaja. Tavara kestänyt matkalla kaksi viikkoa, eikä vieläkään näy.
    Muuttavat toimitusaikaa vähän ennen ja peruvat samoin juuri ennen toimitusaikaa. On kohtuutonta antaa asiakkaan kerta toisensa jälkeen suunnitella päivänsä lähetyksen noutamiseen tai sen kotiinkuljetuksen odottamiseen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *