By pias kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 11 Keskiarvo: 2.3

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien By pias kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

By pias kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten By pias. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä By pias asian suhteen? Voit lukea ja kertoa By pias kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti By pias kokemuksesi

By pias herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. By pias asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja By pias sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa By pias aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

10 vastausta artikkeliin “By pias kokemuksia”

  1. Mhsh sanoo:

    Olin Pias- asiakas pitkään. En ole enää, sillä minut estettiin facen Bypias sivustoilta arvosteltuani liikettä siitä, että se ei salli tuotteiden arviointia lainkaan. Verkko-ostajana on erittäin vaikea hahmottaa vaatetta, joka myyntikuvassa on malliasennossa, vaate puoliksi joko rutattuna housunkaulukseen tai tai vyön alle.
    Eniten minua oudoksuttaa mallin pään asento. Sairastan itse dystoniaa ja vertaisryhmissä samaistumme kuviin, joissa pää on kääntynyt toiseen suuntaan. Bypias- malleilla pää on aina vinossa.
    Tuotteista vain sen verran, että olen pettynyt läpinäkyvään pellavaan ja pellavan paksuuteen, joita on mahdoton ymmärtää myyntikuvista. Hinta hyvin yksinkertaisesti kaavoitetusta tuotteesta on korkea.

  2. Entinen asiakas sanoo:

    Ostin Tampereen by Pia’s -liikkeestä elämäni kalleimman 16cl valkoviiniä -17e.

  3. Kaisa sanoo:

    Tilasin mustat pellavahousut koossa M kesäkuun lopussa.Tuotteen sivuilla luki toimitusaika 2-5pv ja tuotteen sai lisättyä ostoskoriin. Vasta tilauksen tehtyä kävi ilmi, että tuote onkin loppu ja toimitusaika on 2-4vko. Nyt eletään heinäkuun loppua ja housuja ei vieläkään näy. Mielestäni on lähes huijausta myydä olemattomia housuja verkkokaupassa. Mitä minä teen pellavahousuilla syksyllä. Olisiko ollut mahdotonta laittaa verkkokauppaan tieto, että tuote loppu. Itselleni tuo tieto olisi ollut ratkaiseva ostopäätökseen vaikuttava seikka

  4. Huhhuh sanoo:

    Kamala paikka olla töissä. Onneksi pääsin pois. Vähiin käy työntekijät ennen kuin loppuu…

  5. Saara sanoo:

    Tuotteen palauttaminen on näköjään mahdotonta.
    Olen kaksi kertaa pyytänyt palautukseen vaadittavaa lappua sähköpostitse. Liikkeestä ei vastata mitään. Pakkauksen mukana oli ohjeet palautukseen, lappu oli niin haalea, että ohjeet piti etsiä kotisivuilta ja tosiaan pyytää palautuslappu sähköpostitse. Tuotteet on ihan kuraa. T. Ent asiakas

  6. Ei enää ikinä sanoo:

    Työskentelin siellä tovin. Työntekijät vaihtuvat hurjaa vauhtia. En suosittele.

  7. mot sanoo:

    vuoden yrittäjä… saisivat hieman perehtyä yrityksen toimintakulttuuriin ja työntekijöiden kohteluun ennen kuin palkintoja jakelevat

  8. TM sanoo:

    Minä myös työskentelin yrityksessä ja ihmettelin työpaikan työkulttuuria, työnohjausta ja ilmapiiriä. Valitettavasti tässä paikassa työntekijöiden mielipiteitä oikeasti kuunnella ja kaikista (johtoasemassa olevien hlöiden virheistä ja päätöksistä) syytetään työntekijöitä. Itse eivät pysty ottamaan kritikkkiä asiakkailta vastaan, vaikka asiakkaat kuinka sanovat, etteivät syytä myyjiä, vaan yrityksen johtoa esim.vaatteiden toimitusajoista. Vaatteiden laatu ei myöskään ompelijana vakuuta minua. Usein laatu on hintaansa nähden liikaa. Muistakin kaupoista löytyy työkokemusta, mihin vertailla, eikä mikään muu paikka tähän mennessä ole ollut näin erikoinen. Iloinen myös, etten ole siellä enää.

  9. Entinen asiakas sanoo:

    Surkeaa ja sekavaa asiakaspalvelua. Eivät osaa edes korjata omia virheitään. En asioi kyseisessä liikkeessä enää jatkossa.

  10. Sabe Hietalahti sanoo:

    Toivon että ihmiset uskaltaisivat antamaan suoraan palautetta näistä huonolaatuisten materiaalien Käytöstä esim pellava. Nyt juuri on massiivista kampanjaa kyseiseltä firmalta kohta roikkuu suomalaisten naisten vaatekaapeissa käyttämättömiä huonoja pellavavaatteita nippu. Eikä kukaan enää uskalla palauttaakaan tuotetta kun sähköpostiin ei saa muuta kuin soittamalla palautuslomakkeen. Itse palautin 139 euroa maksavan tunikaa joka oli ohutta huonolaatuista pellavaa lisäksi ompeli oli huono ja tunikaa väri niin haalea mainoskuvissa värit selvästi voimakkaampia.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa By pias kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa By pias kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi By pias kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko By pias kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi By pias kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti By pias aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia By pias kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia By pias kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla By pias kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla By pias kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät By pias aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

10 vastausta artikkeliin “By pias kokemuksia”

  1. Mhsh sanoo:

    Olin Pias- asiakas pitkään. En ole enää, sillä minut estettiin facen Bypias sivustoilta arvosteltuani liikettä siitä, että se ei salli tuotteiden arviointia lainkaan. Verkko-ostajana on erittäin vaikea hahmottaa vaatetta, joka myyntikuvassa on malliasennossa, vaate puoliksi joko rutattuna housunkaulukseen tai tai vyön alle.
    Eniten minua oudoksuttaa mallin pään asento. Sairastan itse dystoniaa ja vertaisryhmissä samaistumme kuviin, joissa pää on kääntynyt toiseen suuntaan. Bypias- malleilla pää on aina vinossa.
    Tuotteista vain sen verran, että olen pettynyt läpinäkyvään pellavaan ja pellavan paksuuteen, joita on mahdoton ymmärtää myyntikuvista. Hinta hyvin yksinkertaisesti kaavoitetusta tuotteesta on korkea.

  2. Entinen asiakas sanoo:

    Ostin Tampereen by Pia’s -liikkeestä elämäni kalleimman 16cl valkoviiniä -17e.

  3. Kaisa sanoo:

    Tilasin mustat pellavahousut koossa M kesäkuun lopussa.Tuotteen sivuilla luki toimitusaika 2-5pv ja tuotteen sai lisättyä ostoskoriin. Vasta tilauksen tehtyä kävi ilmi, että tuote onkin loppu ja toimitusaika on 2-4vko. Nyt eletään heinäkuun loppua ja housuja ei vieläkään näy. Mielestäni on lähes huijausta myydä olemattomia housuja verkkokaupassa. Mitä minä teen pellavahousuilla syksyllä. Olisiko ollut mahdotonta laittaa verkkokauppaan tieto, että tuote loppu. Itselleni tuo tieto olisi ollut ratkaiseva ostopäätökseen vaikuttava seikka

  4. Huhhuh sanoo:

    Kamala paikka olla töissä. Onneksi pääsin pois. Vähiin käy työntekijät ennen kuin loppuu…

  5. Saara sanoo:

    Tuotteen palauttaminen on näköjään mahdotonta.
    Olen kaksi kertaa pyytänyt palautukseen vaadittavaa lappua sähköpostitse. Liikkeestä ei vastata mitään. Pakkauksen mukana oli ohjeet palautukseen, lappu oli niin haalea, että ohjeet piti etsiä kotisivuilta ja tosiaan pyytää palautuslappu sähköpostitse. Tuotteet on ihan kuraa. T. Ent asiakas

  6. Ei enää ikinä sanoo:

    Työskentelin siellä tovin. Työntekijät vaihtuvat hurjaa vauhtia. En suosittele.

  7. mot sanoo:

    vuoden yrittäjä… saisivat hieman perehtyä yrityksen toimintakulttuuriin ja työntekijöiden kohteluun ennen kuin palkintoja jakelevat

  8. TM sanoo:

    Minä myös työskentelin yrityksessä ja ihmettelin työpaikan työkulttuuria, työnohjausta ja ilmapiiriä. Valitettavasti tässä paikassa työntekijöiden mielipiteitä oikeasti kuunnella ja kaikista (johtoasemassa olevien hlöiden virheistä ja päätöksistä) syytetään työntekijöitä. Itse eivät pysty ottamaan kritikkkiä asiakkailta vastaan, vaikka asiakkaat kuinka sanovat, etteivät syytä myyjiä, vaan yrityksen johtoa esim.vaatteiden toimitusajoista. Vaatteiden laatu ei myöskään ompelijana vakuuta minua. Usein laatu on hintaansa nähden liikaa. Muistakin kaupoista löytyy työkokemusta, mihin vertailla, eikä mikään muu paikka tähän mennessä ole ollut näin erikoinen. Iloinen myös, etten ole siellä enää.

  9. Entinen asiakas sanoo:

    Surkeaa ja sekavaa asiakaspalvelua. Eivät osaa edes korjata omia virheitään. En asioi kyseisessä liikkeessä enää jatkossa.

  10. Sabe Hietalahti sanoo:

    Toivon että ihmiset uskaltaisivat antamaan suoraan palautetta näistä huonolaatuisten materiaalien Käytöstä esim pellava. Nyt juuri on massiivista kampanjaa kyseiseltä firmalta kohta roikkuu suomalaisten naisten vaatekaapeissa käyttämättömiä huonoja pellavavaatteita nippu. Eikä kukaan enää uskalla palauttaakaan tuotetta kun sähköpostiin ei saa muuta kuin soittamalla palautuslomakkeen. Itse palautin 139 euroa maksavan tunikaa joka oli ohutta huonolaatuista pellavaa lisäksi ompeli oli huono ja tunikaa väri niin haalea mainoskuvissa värit selvästi voimakkaampia.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *