Esky.Fi kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 0 Keskiarvo: 0

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Esky.Fi kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Esky.Fi kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Esky.Fi. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Esky.Fi asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Esky.Fi kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Esky.Fi kokemuksesi

Esky.Fi herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Esky.Fi asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Esky.Fi sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Esky.Fi aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

Yksi ajatus artikkelista “Esky.Fi kokemuksia”

  1. Jukka Hänninen sanoo:

    Tilasin ja maksoin edestakaisen lipun Faro-Helsinki-Faro. Maksoin lisämaksun vakuutuksesta, joka antoi mahdollisuuden muuttaa paluulennon päivämäärää. Meno sujui Lufthansan lennolla muuten hyvin, paitsi että lentoemäntä kaatoi kahviannoksen syliini. Kahvi oli pakattu vahvaan muovipussiin, enkä saanut sitä itse auki. Lufthansan henkilökunta antoi hyvityksenä vaatteiden ja vyökukkaron sisällön vahingoittumisesta shampanjapullon.
    Ilmoitin e-maililla paluupäivän siirrtmisestä. Esky vastasi ja pyysi ilmoittamaan uuden paluupäivän.
    Kun sitten ilmoiyin sen uuden paluulennon päivän, tuli kielteinen vastaus.
    Toistakymmentä mailia lähetettyäni soitin Lufthansalle, joka tutki lipun ja totesi sen oikeuttavan muutokseen. Tähän tietoon tuli eSkyltä vastaus, että he tutkivat onko covid-testini ollut oikein kun lähdin 23.06.
    Uuusi soitto Lufthansalle sitten tunnin puhelun aikana auttoi, ja sain uuden paluulennon 20.09 jotai lisämaksuja maksamalla.
    Esky ei ole vieläkään kommentoinut, vaan yrittää kiemurrella pyytämällä soittamaan Romanialaiseen numeroon.
    Koska Lufthansa järjesti asiani, en enää ikinä ole missään tekemisissä eSkyn:n kanssa. Huonointa palvelua ikinä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa Esky.Fi kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Esky.Fi kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Esky.Fi kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Esky.Fi kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Esky.Fi kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Esky.Fi aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Esky.Fi kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Esky.Fi kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Esky.Fi kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Esky.Fi kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Esky.Fi aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

Yksi ajatus artikkelista “Esky.Fi kokemuksia”

  1. Jukka Hänninen sanoo:

    Tilasin ja maksoin edestakaisen lipun Faro-Helsinki-Faro. Maksoin lisämaksun vakuutuksesta, joka antoi mahdollisuuden muuttaa paluulennon päivämäärää. Meno sujui Lufthansan lennolla muuten hyvin, paitsi että lentoemäntä kaatoi kahviannoksen syliini. Kahvi oli pakattu vahvaan muovipussiin, enkä saanut sitä itse auki. Lufthansan henkilökunta antoi hyvityksenä vaatteiden ja vyökukkaron sisällön vahingoittumisesta shampanjapullon.
    Ilmoitin e-maililla paluupäivän siirrtmisestä. Esky vastasi ja pyysi ilmoittamaan uuden paluupäivän.
    Kun sitten ilmoiyin sen uuden paluulennon päivän, tuli kielteinen vastaus.
    Toistakymmentä mailia lähetettyäni soitin Lufthansalle, joka tutki lipun ja totesi sen oikeuttavan muutokseen. Tähän tietoon tuli eSkyltä vastaus, että he tutkivat onko covid-testini ollut oikein kun lähdin 23.06.
    Uuusi soitto Lufthansalle sitten tunnin puhelun aikana auttoi, ja sain uuden paluulennon 20.09 jotai lisämaksuja maksamalla.
    Esky ei ole vieläkään kommentoinut, vaan yrittää kiemurrella pyytämällä soittamaan Romanialaiseen numeroon.
    Koska Lufthansa järjesti asiani, en enää ikinä ole missään tekemisissä eSkyn:n kanssa. Huonointa palvelua ikinä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *