Fruugo kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 27 Keskiarvo: 3

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Fruugo kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Fruugo kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Fruugo. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Fruugo asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Fruugo kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Fruugo kokemuksesi

Fruugo herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Fruugo asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Fruugo sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Fruugo aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

14 vastausta artikkeliin “Fruugo kokemuksia”

  1. Elsa sanoo:

    Hei. Tilasin 23.4 -21 Lintuikkuna koristeen(7 lintua). Tilaukseen meni 1.5 kuukautta…. Kun se vihdoin saapui postiin, en pystynyt korona tilanteen vuoksi stä hakemaan. Enkä arvannut että tilaukseen meni näin kauan…!! Niimpä tuote meni palautukseen. Sitten alkoivat maksu kehotukset… niitä tuli kaksi. Oletin että palautus näkyy heidän tiedoissaa. Ei mitään tietoa. Vielä tuli perintä ilmoitus ja lasku oli noussut yli puolella. Niimpä maksoin sen heinäkuussa pois. Nyt sieltä ei löydy suositustani. Olen laittanut sähköpostia useasti. Tilasin huhtikuussa….ja nyt on elokuu… Kyllä täytyy sanoa että P….ka paikka…!!!!

  2. Minä sanoo:

    Tilasin uurnan. Kuuden viikon jälkeen aloin kyselemään paketin perään. Ilmoittivat matkahuollosta että paketti on käännytetty takaisin. Eivät ilmoittaneet minulle paketin saapumisesta. En tilaa matkahuollon enkä fruugon kautta enään lkinä mitään.

  3. Pro sanoo:

    Fruuko.fi välittää Kiinasta reiitäin huonolaatista tavaraa. Fruuko.fi ei ota minkäänalaista vastuuta toimittamistaan tavaroista. Palautus on myös ongelmallista. Fruuko.fi antaa palautusosoitteen tuotteen alkuperäiselle toimittajalle Kiinaan. Fruuko,fi ei maksa palautusen postimaksua eikä myöskään kiinalainen toimittaja. Palautin tuotteen yli kaksi kuukautta sitten, mutta rahoja en ole saanut takaisin.
    Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään Fruuko.fi:ltä. Ei ole myöskään suomalainen verkkokauppa, vaikka antaa näin ymmärtää.

  4. Anonyymi sanoo:

    Kiinalaista piraattiroskaa, takuut lepo, toimitus kestää 2-3kk, kaikki menee tullin kautta, maksat alvit ja tulliut ja teet tulliselvityksen. Muuten ok (sarkasmi)

  5. Pettynyt sanoo:

    Ihmeellistä että tällainen firma saa toimia Suomessa. Tilasin uurnan, joka seurannan mukaan oli saapunut, mutta mitään ilmoitusta en saanut. Fruugolta tuli jatkuvasti viestejä, että selvittävät ja minun olisi pitänyt selvittää missä uurna on. Pyysin kahdesti, että lopettavat sydänsairaan ihmisen pommittamisen, ei tehonnut, seuraavaksi uhkasin ilmoittaa poliisille, vastaus tuli, että ilmoita vaan. Lopuksi kehtasivat väittää, että minun sähköpostiosoitteeni oli väärin, mitenkähän se väärin voisi olla kun tilausvahvistus oli siihen tullut ja lukuisat sähköpostit heiltä. Klarnan avulla sain laskun mitätöityä. Jos olisin uurnan maksanut, niin varmasti en olisi saanut rahojani koskaan takaisin. Mikähän tämä juttu on, kun toimitukset kestävät niin kauan, että laskun eräpäivä tulee ja loppujen lopuksi koko lähetys ei saavukkaan.

  6. Anja sanoo:

    Menin minäkin lankaan ja tilasin edullisen kuorsaukseen liittyvän tuotteen, jonka hinta n. 10 e. Tilaus vahvistettiin heti, eikä sitä voinut perua ja postitus ym.kulujen kanssa tämä kympin tuote tulee maksamaan 33 e !!! Huhhuh! Tilaus ollut nyt matkalla reilut 2 viikkoa ja lasku erääntyy kohta… Arvaan , että jos joutuisin palauttamaan, niin se olisi aika iäisyysprojekti. Liite fi yrityksen nimen perässä on harhaanjohtava, kun kyseessä ovatkin Kiinasta tulevat tuotteet … Ei jatkoon!

  7. kirsi sanoo:

    Tullimaksu 12€ koitui minulle. Tilasin yhdysvalloista ja tuote tuli kiinasta. Asiakaspalvelu ylimielistä. Heidän ei tarvitse hyvittää tullimaksua, mutta hyvää hyvyyttänsä hyvittävät 20% hinnasta. Ja maksoivatkin sen jo. kuulemma. Ihmettelen kenelle kun en ole antanut tilinumeroa.

  8. Pitkäpinna sanoo:

    Tilaus toukokuussa (26.5) eikä vieläkään ole tullut, seurannassa sama kiinan osoite ollut 19.6 lähtien. En enään tilaa tästä firmasta mitään enkä suosittele edes pahimmalle vihamiehellekään tätä. Rahat meni, mutta kokemus karttui… Kierrän kaukaa tästä lähin.

  9. Anna-Liisa Vaittinen sanoo:

    Hei!
    Tilasin lämpöisennäköisen aamutakin. Tuote kaikkea muuta, sellainen halpa repale, likainenkin. Maksoi 50€. Kaikkea muuta, kuin mitä kuvassa. Aivan roskatuote! Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan! Kesti kuitenkin pesun.
    Anski.

  10. Pauli sanoo:

    Etsin Googlella sähkön kulutusmittareita. Klikkasin yhtä hakutulosta Fruugolla. Avast Antivirus blokkasi pääsyn sivulle ja ilmoitti, että se on URL:Scam -viruksen saastuttama.
    Kokeilin sitten myös Fruugon etusivua. Sieltä tuli sama ilmoitus.
    Raportoin tämän Googlelle.

  11. Eve sanoo:

    Joulukiireessä menin lankaan ja tilasin kaksi lasten liikennemattoa, jotka luvattiin toimittaa 9.-22.12.2022. Mattoja ei kuulunut vielä joulun jälkeisellä viikollakaan, vasta silloin tajusin tarkistaa kokemuksia netistä… Onneksi teen isommat nettiostokseni aina luottokortilla, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada maksamani summa takaisin. Hakemus pankkiini on jo tehty, nyt vain odottelen. Ja jos Fruugon lähetys vielä tulee, niin en ota vastaan, ostan matot muualta. Tämä oli hyvä opetus, josta kerron kavereilleni.

  12. Aukki sanoo:

    Tilasin hellapuhaltimen. Tuli pelkkä ropelliosa. Ei kerrota miten voin saada rahat takaisin. Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään tältä firmalta.

  13. Veijo sanoo:

    Olen näköjään myöskin joutunut tämän firman uhriksi. No menetin vaan vajaat 50 euroa. Mutta harmittaa tämä kuitenkin vietävästi. Miksi tämmöistä sallitaan suomessa???. Älkää muut vaan tilatko enää mitään tältä firmalta. Rahat se vie, mutta tilattua tuotetta ei tule, eikä näy.

  14. Janne sanoo:

    Just tein Paypal-maksupalvelulle maksun palautuspyynnön kun tilaukseni ilman syytä oli peruttu ja kukaan siellä ei vastaa sähköposteihini. Jos olisin googlannut ennen tilausta tämän firman niin olisi jäännyt tilaus tekemättä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa Fruugo kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Fruugo kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Fruugo kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Fruugo kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Fruugo kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Fruugo aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Fruugo kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Fruugo kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Fruugo kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Fruugo kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Fruugo aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

14 vastausta artikkeliin “Fruugo kokemuksia”

  1. Elsa sanoo:

    Hei. Tilasin 23.4 -21 Lintuikkuna koristeen(7 lintua). Tilaukseen meni 1.5 kuukautta…. Kun se vihdoin saapui postiin, en pystynyt korona tilanteen vuoksi stä hakemaan. Enkä arvannut että tilaukseen meni näin kauan…!! Niimpä tuote meni palautukseen. Sitten alkoivat maksu kehotukset… niitä tuli kaksi. Oletin että palautus näkyy heidän tiedoissaa. Ei mitään tietoa. Vielä tuli perintä ilmoitus ja lasku oli noussut yli puolella. Niimpä maksoin sen heinäkuussa pois. Nyt sieltä ei löydy suositustani. Olen laittanut sähköpostia useasti. Tilasin huhtikuussa….ja nyt on elokuu… Kyllä täytyy sanoa että P….ka paikka…!!!!

  2. Minä sanoo:

    Tilasin uurnan. Kuuden viikon jälkeen aloin kyselemään paketin perään. Ilmoittivat matkahuollosta että paketti on käännytetty takaisin. Eivät ilmoittaneet minulle paketin saapumisesta. En tilaa matkahuollon enkä fruugon kautta enään lkinä mitään.

  3. Pro sanoo:

    Fruuko.fi välittää Kiinasta reiitäin huonolaatista tavaraa. Fruuko.fi ei ota minkäänalaista vastuuta toimittamistaan tavaroista. Palautus on myös ongelmallista. Fruuko.fi antaa palautusosoitteen tuotteen alkuperäiselle toimittajalle Kiinaan. Fruuko,fi ei maksa palautusen postimaksua eikä myöskään kiinalainen toimittaja. Palautin tuotteen yli kaksi kuukautta sitten, mutta rahoja en ole saanut takaisin.
    Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään Fruuko.fi:ltä. Ei ole myöskään suomalainen verkkokauppa, vaikka antaa näin ymmärtää.

  4. Anonyymi sanoo:

    Kiinalaista piraattiroskaa, takuut lepo, toimitus kestää 2-3kk, kaikki menee tullin kautta, maksat alvit ja tulliut ja teet tulliselvityksen. Muuten ok (sarkasmi)

  5. Pettynyt sanoo:

    Ihmeellistä että tällainen firma saa toimia Suomessa. Tilasin uurnan, joka seurannan mukaan oli saapunut, mutta mitään ilmoitusta en saanut. Fruugolta tuli jatkuvasti viestejä, että selvittävät ja minun olisi pitänyt selvittää missä uurna on. Pyysin kahdesti, että lopettavat sydänsairaan ihmisen pommittamisen, ei tehonnut, seuraavaksi uhkasin ilmoittaa poliisille, vastaus tuli, että ilmoita vaan. Lopuksi kehtasivat väittää, että minun sähköpostiosoitteeni oli väärin, mitenkähän se väärin voisi olla kun tilausvahvistus oli siihen tullut ja lukuisat sähköpostit heiltä. Klarnan avulla sain laskun mitätöityä. Jos olisin uurnan maksanut, niin varmasti en olisi saanut rahojani koskaan takaisin. Mikähän tämä juttu on, kun toimitukset kestävät niin kauan, että laskun eräpäivä tulee ja loppujen lopuksi koko lähetys ei saavukkaan.

  6. Anja sanoo:

    Menin minäkin lankaan ja tilasin edullisen kuorsaukseen liittyvän tuotteen, jonka hinta n. 10 e. Tilaus vahvistettiin heti, eikä sitä voinut perua ja postitus ym.kulujen kanssa tämä kympin tuote tulee maksamaan 33 e !!! Huhhuh! Tilaus ollut nyt matkalla reilut 2 viikkoa ja lasku erääntyy kohta… Arvaan , että jos joutuisin palauttamaan, niin se olisi aika iäisyysprojekti. Liite fi yrityksen nimen perässä on harhaanjohtava, kun kyseessä ovatkin Kiinasta tulevat tuotteet … Ei jatkoon!

  7. kirsi sanoo:

    Tullimaksu 12€ koitui minulle. Tilasin yhdysvalloista ja tuote tuli kiinasta. Asiakaspalvelu ylimielistä. Heidän ei tarvitse hyvittää tullimaksua, mutta hyvää hyvyyttänsä hyvittävät 20% hinnasta. Ja maksoivatkin sen jo. kuulemma. Ihmettelen kenelle kun en ole antanut tilinumeroa.

  8. Pitkäpinna sanoo:

    Tilaus toukokuussa (26.5) eikä vieläkään ole tullut, seurannassa sama kiinan osoite ollut 19.6 lähtien. En enään tilaa tästä firmasta mitään enkä suosittele edes pahimmalle vihamiehellekään tätä. Rahat meni, mutta kokemus karttui… Kierrän kaukaa tästä lähin.

  9. Anna-Liisa Vaittinen sanoo:

    Hei!
    Tilasin lämpöisennäköisen aamutakin. Tuote kaikkea muuta, sellainen halpa repale, likainenkin. Maksoi 50€. Kaikkea muuta, kuin mitä kuvassa. Aivan roskatuote! Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan! Kesti kuitenkin pesun.
    Anski.

  10. Pauli sanoo:

    Etsin Googlella sähkön kulutusmittareita. Klikkasin yhtä hakutulosta Fruugolla. Avast Antivirus blokkasi pääsyn sivulle ja ilmoitti, että se on URL:Scam -viruksen saastuttama.
    Kokeilin sitten myös Fruugon etusivua. Sieltä tuli sama ilmoitus.
    Raportoin tämän Googlelle.

  11. Eve sanoo:

    Joulukiireessä menin lankaan ja tilasin kaksi lasten liikennemattoa, jotka luvattiin toimittaa 9.-22.12.2022. Mattoja ei kuulunut vielä joulun jälkeisellä viikollakaan, vasta silloin tajusin tarkistaa kokemuksia netistä… Onneksi teen isommat nettiostokseni aina luottokortilla, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada maksamani summa takaisin. Hakemus pankkiini on jo tehty, nyt vain odottelen. Ja jos Fruugon lähetys vielä tulee, niin en ota vastaan, ostan matot muualta. Tämä oli hyvä opetus, josta kerron kavereilleni.

  12. Aukki sanoo:

    Tilasin hellapuhaltimen. Tuli pelkkä ropelliosa. Ei kerrota miten voin saada rahat takaisin. Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään tältä firmalta.

  13. Veijo sanoo:

    Olen näköjään myöskin joutunut tämän firman uhriksi. No menetin vaan vajaat 50 euroa. Mutta harmittaa tämä kuitenkin vietävästi. Miksi tämmöistä sallitaan suomessa???. Älkää muut vaan tilatko enää mitään tältä firmalta. Rahat se vie, mutta tilattua tuotetta ei tule, eikä näy.

  14. Janne sanoo:

    Just tein Paypal-maksupalvelulle maksun palautuspyynnön kun tilaukseni ilman syytä oli peruttu ja kukaan siellä ei vastaa sähköposteihini. Jos olisin googlannut ennen tilausta tämän firman niin olisi jäännyt tilaus tekemättä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *