Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Fruugo kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.
Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Fruugo. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Fruugo asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Fruugo kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?
Auta muita kertomalla avoimesti Fruugo kokemuksesi
Fruugo herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Fruugo asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:
- Mitä pelkoja Fruugo sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
- Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Fruugo aiheesta?
- Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?
6 vastausta artikkeliin “Fruugo kokemuksia”
Vastaa
Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla
- Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Luvatiin ilmoittaa viimeviikolla toimituspäivä. ei ilmoitettu.” huhti 27, 07:26artikkeliin
- Sisuste peltoniemi kokemuksia: “EI näy tammikuussa tilattuja. kyselyihin vain selityksiä. vaikka mainoksessa oli että peruuntuneen ison tilauksen vuoksi nopea toimitus. korkoja maksetaan rahoitusfirmaan.…” huhti 27, 07:23artikkeliin
- Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Ihan järkyttävä puoti. Ei puhettakaan lupausten pitämisestä saati viesteihin ja puheluihin vastaamisesta. Oman keissini annoin tänään Kuluttaja-ja kilpailuviraston hoidettavaksi. Olen…” huhti 25, 12:39artikkeliin
- Capehill Oy kokemuksia: “On kokemuksia Capehill Oy:stä,olivat minun vastapuolen asianhoitaja,mutta molemmat naiset antoivat periksi vuorollaan,kun pystyin lisäämään omalta puoleltani lisää faktoja omalta puoleltani..…” huhti 24, 18:52artikkeliin
- Vapaakauppa.net kokemuksia: “En suosittele. Tuote oli ala-arvoinen, postitus erittäin hidas. Kannattaa maksaa vaikka hieman enemmän ja tilata luotettavalta toimijalta.” huhti 24, 13:12artikkeliin
Jaa Fruugo kokemuksesi lomakkeella
Voit kertoa Fruugo kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Fruugo kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.
Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.
Voiko Fruugo kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?
Lukiessasi Fruugo kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Fruugo aiheesta.
Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Fruugo kokemuksia?
Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Fruugo kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.
Osallistu ja auta jakamalla Fruugo kokemuksia
Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Fruugo kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Fruugo aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.
Hei. Tilasin 23.4 -21 Lintuikkuna koristeen(7 lintua). Tilaukseen meni 1.5 kuukautta…. Kun se vihdoin saapui postiin, en pystynyt korona tilanteen vuoksi stä hakemaan. Enkä arvannut että tilaukseen meni näin kauan…!! Niimpä tuote meni palautukseen. Sitten alkoivat maksu kehotukset… niitä tuli kaksi. Oletin että palautus näkyy heidän tiedoissaa. Ei mitään tietoa. Vielä tuli perintä ilmoitus ja lasku oli noussut yli puolella. Niimpä maksoin sen heinäkuussa pois. Nyt sieltä ei löydy suositustani. Olen laittanut sähköpostia useasti. Tilasin huhtikuussa….ja nyt on elokuu… Kyllä täytyy sanoa että P….ka paikka…!!!!
Tilasin uurnan. Kuuden viikon jälkeen aloin kyselemään paketin perään. Ilmoittivat matkahuollosta että paketti on käännytetty takaisin. Eivät ilmoittaneet minulle paketin saapumisesta. En tilaa matkahuollon enkä fruugon kautta enään lkinä mitään.
Fruuko.fi välittää Kiinasta reiitäin huonolaatista tavaraa. Fruuko.fi ei ota minkäänalaista vastuuta toimittamistaan tavaroista. Palautus on myös ongelmallista. Fruuko.fi antaa palautusosoitteen tuotteen alkuperäiselle toimittajalle Kiinaan. Fruuko,fi ei maksa palautusen postimaksua eikä myöskään kiinalainen toimittaja. Palautin tuotteen yli kaksi kuukautta sitten, mutta rahoja en ole saanut takaisin.
Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään Fruuko.fi:ltä. Ei ole myöskään suomalainen verkkokauppa, vaikka antaa näin ymmärtää.
Kiinalaista piraattiroskaa, takuut lepo, toimitus kestää 2-3kk, kaikki menee tullin kautta, maksat alvit ja tulliut ja teet tulliselvityksen. Muuten ok (sarkasmi)
Ihmeellistä että tällainen firma saa toimia Suomessa. Tilasin uurnan, joka seurannan mukaan oli saapunut, mutta mitään ilmoitusta en saanut. Fruugolta tuli jatkuvasti viestejä, että selvittävät ja minun olisi pitänyt selvittää missä uurna on. Pyysin kahdesti, että lopettavat sydänsairaan ihmisen pommittamisen, ei tehonnut, seuraavaksi uhkasin ilmoittaa poliisille, vastaus tuli, että ilmoita vaan. Lopuksi kehtasivat väittää, että minun sähköpostiosoitteeni oli väärin, mitenkähän se väärin voisi olla kun tilausvahvistus oli siihen tullut ja lukuisat sähköpostit heiltä. Klarnan avulla sain laskun mitätöityä. Jos olisin uurnan maksanut, niin varmasti en olisi saanut rahojani koskaan takaisin. Mikähän tämä juttu on, kun toimitukset kestävät niin kauan, että laskun eräpäivä tulee ja loppujen lopuksi koko lähetys ei saavukkaan.
Menin minäkin lankaan ja tilasin edullisen kuorsaukseen liittyvän tuotteen, jonka hinta n. 10 e. Tilaus vahvistettiin heti, eikä sitä voinut perua ja postitus ym.kulujen kanssa tämä kympin tuote tulee maksamaan 33 e !!! Huhhuh! Tilaus ollut nyt matkalla reilut 2 viikkoa ja lasku erääntyy kohta… Arvaan , että jos joutuisin palauttamaan, niin se olisi aika iäisyysprojekti. Liite fi yrityksen nimen perässä on harhaanjohtava, kun kyseessä ovatkin Kiinasta tulevat tuotteet … Ei jatkoon!