Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 1 Keskiarvo: 1

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alareunassa olevalla lomakkeella.

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Helsingin Erikoishöyläys Oy. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Helsingin Erikoishöyläys Oy asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksesi

Helsingin Erikoishöyläys Oy herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Helsingin Erikoishöyläys Oy asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Helsingin Erikoishöyläys Oy sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Helsingin Erikoishöyläys Oy aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

Yksi ajatus artikkelista “Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia”

  1. Nimetön sanoo:

    Asiakaspalvelu puuttuu täysin, kaupan ehtoja ei ole missään. Tuotteiden hinta pitää maksaa täysimääräisenä ennen toimitusta, joka tapahtuu juuri sillä kellonlyömällä, kun firma päättää riippumatta siitä, mikä asiakkaalle sopii.

    Ongelmatilanteissa yritys kieltää ongelman olemassaolon, eikä mitään joustoa ole. Tilasin listat omaan väriin maalattuna, väri ja kiiltoaste oli ilmoitettu Tikkurilan värikartan mukaan ja myös toivottu maalimerkki. Saapuneet listat olivat aivan eri värisiä kuin mitä oli tilattu, sen näki jokainen vertaamalla listoja värimalliin ja aiemmin kyseisen sävyisellä maalilla maalattuihin listoihin. Käytin listan myös maaliliikkeessä, missä väri tarkistettiin Tikkurilan koneella ja se oli aivan eri väri kuin tilattu – koneen ehdottamien värien joukossa ei ollut lähellekään tilattua väriä. Käytännössä saapuneiden listojen väri oli todennäköisesti tehdasvalkoinen, eli niissä ei ollut mitään sävypigmenttiä.

    Firma ”selvitti” asiaa viikkotolkulla ja totesi, että listat olivat oikean väriset, koska koneeseen on syötetty oikea koodi. Ajoin firman toimistolle moneen kertaan selvittämään asiaa. Toimistohenkilö myönsi kyllä, että lista ”näyttää eri väriseltä” kuin värimalli tai oikeasti kyseisen sävyisellä maalilla maalattu lista, mutta hänen mukaansa se on silti tilaamani värinen, koska koneeseen on syötetty oikea koodi. Selvitin asiaa myös Tikkurilasta, mistä osattiin kertoa lukuisia eri vikoja, joita koneessa voi olla ja jotka voivat johtaa väärään väriin.

    Lopulta, kun olin vääntänyt asiasta viikkoja (ja listoitusprojektini oli viivästynyt yhtä paljon), firma suostui listojen uudelleenmaalaukseen. Osa listoista oli kuitenkin ehditty pätkiä ja kiinnittää paikoilleen ennen kuin väärä väri huomattiin, näitä listoja ei huolittu uudelleenmaalaukseen, eikä tilalle tarvittuihin uusiin listoihin myönnetty mitään alennusta, vaan niistä perittiin täysi hinta. Listat oli myös kannettu viidenteen kerrokseen ja jouduimme itse kantamaan ne takaisin alas sekä uudelleenmaalatut listat ylös. Listojen nouto ja palautus oli yhtä joustamatonta kuin niiden alkuperäinen tulokin – firma ilmoittaa päivän ja kellonajan puoli tuntia ennen toimitusta. Lisäksi minulta yritettiin periä maalauksesta vielä uusi maalauksen aloitusmaksukin, vaikka itse maalaus tulikin ilmaiseksi. Mitään hyvitystä turhaan maksamistani listoituskuluista, ylimääräisistä matkoista, vaivannäöstä ja harmista ei suostuttu edes harkitsemaan.

    En missään tapauksessa voi suositella llistojen hankkimista tästä firmasta!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Helsingin Erikoishöyläys Oy kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Helsingin Erikoishöyläys Oy aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Helsingin Erikoishöyläys Oy aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

Yksi ajatus artikkelista “Helsingin Erikoishöyläys Oy kokemuksia”

  1. Nimetön sanoo:

    Asiakaspalvelu puuttuu täysin, kaupan ehtoja ei ole missään. Tuotteiden hinta pitää maksaa täysimääräisenä ennen toimitusta, joka tapahtuu juuri sillä kellonlyömällä, kun firma päättää riippumatta siitä, mikä asiakkaalle sopii.

    Ongelmatilanteissa yritys kieltää ongelman olemassaolon, eikä mitään joustoa ole. Tilasin listat omaan väriin maalattuna, väri ja kiiltoaste oli ilmoitettu Tikkurilan värikartan mukaan ja myös toivottu maalimerkki. Saapuneet listat olivat aivan eri värisiä kuin mitä oli tilattu, sen näki jokainen vertaamalla listoja värimalliin ja aiemmin kyseisen sävyisellä maalilla maalattuihin listoihin. Käytin listan myös maaliliikkeessä, missä väri tarkistettiin Tikkurilan koneella ja se oli aivan eri väri kuin tilattu – koneen ehdottamien värien joukossa ei ollut lähellekään tilattua väriä. Käytännössä saapuneiden listojen väri oli todennäköisesti tehdasvalkoinen, eli niissä ei ollut mitään sävypigmenttiä.

    Firma ”selvitti” asiaa viikkotolkulla ja totesi, että listat olivat oikean väriset, koska koneeseen on syötetty oikea koodi. Ajoin firman toimistolle moneen kertaan selvittämään asiaa. Toimistohenkilö myönsi kyllä, että lista ”näyttää eri väriseltä” kuin värimalli tai oikeasti kyseisen sävyisellä maalilla maalattu lista, mutta hänen mukaansa se on silti tilaamani värinen, koska koneeseen on syötetty oikea koodi. Selvitin asiaa myös Tikkurilasta, mistä osattiin kertoa lukuisia eri vikoja, joita koneessa voi olla ja jotka voivat johtaa väärään väriin.

    Lopulta, kun olin vääntänyt asiasta viikkoja (ja listoitusprojektini oli viivästynyt yhtä paljon), firma suostui listojen uudelleenmaalaukseen. Osa listoista oli kuitenkin ehditty pätkiä ja kiinnittää paikoilleen ennen kuin väärä väri huomattiin, näitä listoja ei huolittu uudelleenmaalaukseen, eikä tilalle tarvittuihin uusiin listoihin myönnetty mitään alennusta, vaan niistä perittiin täysi hinta. Listat oli myös kannettu viidenteen kerrokseen ja jouduimme itse kantamaan ne takaisin alas sekä uudelleenmaalatut listat ylös. Listojen nouto ja palautus oli yhtä joustamatonta kuin niiden alkuperäinen tulokin – firma ilmoittaa päivän ja kellonajan puoli tuntia ennen toimitusta. Lisäksi minulta yritettiin periä maalauksesta vielä uusi maalauksen aloitusmaksukin, vaikka itse maalaus tulikin ilmaiseksi. Mitään hyvitystä turhaan maksamistani listoituskuluista, ylimääräisistä matkoista, vaivannäöstä ja harmista ei suostuttu edes harkitsemaan.

    En missään tapauksessa voi suositella llistojen hankkimista tästä firmasta!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *