Miro oy kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 5 Keskiarvo: 1.8

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Miro oy kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Miro oy kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Miro oy. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Miro oy asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Miro oy kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Miro oy kokemuksesi

Miro oy herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Miro oy asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Miro oy sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Miro oy aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

Yksi ajatus artikkelista “Miro oy kokemuksia”

  1. Toivottavasti Viimeinen Asiakas sanoo:

    Huonoin kokemukseni ikinä. Tällainen yritys pilaa koko alan maineen. Oma kokemukseni on, että tuhoavat kaikki sinne viedyt laitteet. Valitettavasti itselläni on tästä kolmen laitteen kokemus, kaikki tuhottiin hävituskuntoon. Laitteet menivät Mirolle käytöstä ja palautuivat käytännössä jätesäkissä maksamisen jälkeen. Kyseessä oli erittäin arvokkaat laitteet, joten asiakkaana menetys yli 2000 € ja puolitoista vuotta taistelua ja vaatimista, jotta sain romuna takaisin. Eivät vastaa ongelmatilanteissa puheluihin, soittopyyntöihin, sähköposteihin. Lopuksi keskusteluyhtys löytyi omistajan kanssa. Asiakkaalle tästä tuli satojen kilometrien ajo. Korjausten venymiseen syyksi tulivat kaikki mahdolliset muuttovapaista koronakaranteenin kautta tullit lomat sairauspoissaolot ruokatauot ja muut (mielestäni itsestäänselvät teko)syyt. Eivät ota vastuuta tekemisistään. Syyttävät asiakasta. Muuttavat korjaussyitä ja tekevät asioita, joita asiakas on kieltänyt tekemästä. Korjaukset muuttuvat restauroinneiksi. Lopuksi asiakas maksaa, koska laitteet ovat panttina. Hain laitteet kolme kertaa korjattuna / toimivina, jokaisella kerralla laite oli enemmän rikki kuin edellisellä kerralla. Juoksuttivat asiakasta hakemassa rikkinäisiä laitteita ”korjattuna ja toimivina”. En voi suositella kenellekään kyseistä, mielestäni laitepurkamoa, korjaus- tai huoltotoimenpiteisiin. Jos kuitenkin käytätte, niin suosittelen dokumentoimaan asiat ja olemaan kriittinen tekosyiden suhteen. Sinisilmäisyys on kallista. Ja Miro Oy aiheuttaa traumoja (ainakin itselleni).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • pettynyt artikkeliin Skaala ikkunat kokemuksia: “Niinpä sama meillä onko materiaali sitä mitä luvattiin.kesä 18, 16:20
  • pettynyt artikkeliin Eazzzy Topper kokemuksia: “Patja otettiin käyttöön 9kk sitten eukko 70kg ja itse 80 kg ja patja painoksissa pahemmin kuin edellinen mikä oli käytössä…kesä 18, 16:18
  • Anonyymi artikkeliin Beliani kokemuksia: “Tilattu keittiön tarjoiluvaunu toukokuussa 2022. Kesäkuun puolivälissä ei vieläkään toimitusta. Jatkuvaa selittelyä.kesä 17, 14:11
  • Toivottavasti Viimeinen Asiakas artikkeliin Miro oy kokemuksia: “Huonoin kokemukseni ikinä. Tällainen yritys pilaa koko alan maineen. Oma kokemukseni on, että tuhoavat kaikki sinne viedyt laitteet. Valitettavasti itselläni…kesä 17, 09:58
  • Kai Aalto artikkeliin Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Tilasin sängyn 5.5.2001 luvattu toimitus lokakuussa mutta ei tullut joten halusin joulukuussa perua kaupat ei suostunut purkuun kun olin maksanut…kesä 10, 18:29

Jaa Miro oy kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Miro oy kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Miro oy kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Miro oy kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Miro oy kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Miro oy aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Miro oy kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Miro oy kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Miro oy kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Miro oy kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Miro oy aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

Yksi ajatus artikkelista “Miro oy kokemuksia”

  1. Toivottavasti Viimeinen Asiakas sanoo:

    Huonoin kokemukseni ikinä. Tällainen yritys pilaa koko alan maineen. Oma kokemukseni on, että tuhoavat kaikki sinne viedyt laitteet. Valitettavasti itselläni on tästä kolmen laitteen kokemus, kaikki tuhottiin hävituskuntoon. Laitteet menivät Mirolle käytöstä ja palautuivat käytännössä jätesäkissä maksamisen jälkeen. Kyseessä oli erittäin arvokkaat laitteet, joten asiakkaana menetys yli 2000 € ja puolitoista vuotta taistelua ja vaatimista, jotta sain romuna takaisin. Eivät vastaa ongelmatilanteissa puheluihin, soittopyyntöihin, sähköposteihin. Lopuksi keskusteluyhtys löytyi omistajan kanssa. Asiakkaalle tästä tuli satojen kilometrien ajo. Korjausten venymiseen syyksi tulivat kaikki mahdolliset muuttovapaista koronakaranteenin kautta tullit lomat sairauspoissaolot ruokatauot ja muut (mielestäni itsestäänselvät teko)syyt. Eivät ota vastuuta tekemisistään. Syyttävät asiakasta. Muuttavat korjaussyitä ja tekevät asioita, joita asiakas on kieltänyt tekemästä. Korjaukset muuttuvat restauroinneiksi. Lopuksi asiakas maksaa, koska laitteet ovat panttina. Hain laitteet kolme kertaa korjattuna / toimivina, jokaisella kerralla laite oli enemmän rikki kuin edellisellä kerralla. Juoksuttivat asiakasta hakemassa rikkinäisiä laitteita ”korjattuna ja toimivina”. En voi suositella kenellekään kyseistä, mielestäni laitepurkamoa, korjaus- tai huoltotoimenpiteisiin. Jos kuitenkin käytätte, niin suosittelen dokumentoimaan asiat ja olemaan kriittinen tekosyiden suhteen. Sinisilmäisyys on kallista. Ja Miro Oy aiheuttaa traumoja (ainakin itselleni).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.