Ropo capital kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 14 Keskiarvo: 1.6

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Ropo capital kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Ropo capital kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Ropo capital. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Ropo capital asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Ropo capital kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Ropo capital kokemuksesi

Ropo capital herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Ropo capital asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Ropo capital sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Ropo capital aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

6 vastausta artikkeliin “Ropo capital kokemuksia”

  1. Jakke sanoo:

    Ropo tai Trustpoint lähettää 14 € muistutuslaskun asiakkailleen heti kun se vain lain mukaan on mahdollista. Käyttäjäpaneelissa ei ole tietoa avoinna olevista laskuista. Joten jos heidän lasku jää esimerkiksi sähköpostin spam kansioon (kuten on käynyt usean asiakkaani kanssa), niin ei hätää. Ropo lähettää 14 € muikkarin ilman ongelmia. Mielestäni olisi fiksua lähettää ensin sähköposti, jossa ilmoitetaan avoinna olevasta laskusta.

  2. Nimetön sanoo:

    Kohtuuttomat perintäkulut. Pääoma 231,41€, jouduin maksamaan 753,85€. Elämä heittää välillä kuperkeikkaa. Aina asiat eivät ole ihmisestä itsestään johtuvia. Tämä se on jo sairaiden ja pienituloisten kyykyttämistä

  3. RIIKKA sanoo:

    Vaikea sopia laskuista puhelimitse. Helpompi jöttää chattii kyselyjä.

  4. Jaajo sanoo:

    Vaikea sopia laskuista, kun ei saa mitenkään yhteyttä. (Ainoastaan chatin kautta joka on ihan jonenjoutavaa)

  5. Haasteellista sanoo:

    Kyllä on törkeetä laittaa 4 euron laskulle 5e+ 14 e kulut ! Koko sähkölaskuni oli 10e/ kk. Sähköfirma Lumo lopetti. Sitä ennen heillä oli jokin HUB- ongelma jolloin eivät voineet vastata sähköposiini, jossa kysyin saldoani. Olin näet maksanut jo ennalta seuraavannin kk laskun 10e, samalla viitteellä ja yhteissummalla. Olen pyytänyt saldolaskelmaa Ropoa varten. En saanut muuta vast.kuin: Teillä ei ole laskuja maksamatta.- Eikö kumpikin firma olisi käyttää suhteellisuuden tajua noin pienen 10e laskun suhteen! Kerran tuo lasku näkyi vain vilahduksellisesti myös e- laskuna pankissa, vaikka en ollut sitä sinne laittanut. (olisin pannut autom .sinne maksuun, jos oisin osannut)

  6. Timo Mäenpää sanoo:

    Ropolta toimilupa pois!
    Tämä asia koskee lähialueenne sähkön käyttäjiä, varsinkin heitä kymmeniätuhansia, joiden nimissä on sähkösopimus.
    Syystä, että tässä mainittu Ropo Capital mm. vastaa puheluihinne sähköasioissa ja jonka tilinumero on alkuperäisessä sähkönsiirtolaskussanne.

    Voitteko te Ropo Capitalissa jo myöntää, että tarkoituksella sotkette kaikkein heikompiosaisia kansalaisia pahiten kolhien sähköyhtiöiden ja heidän välisensä sähkön myynti- tai siirtosopimukset omiin saataviinne ja jopa asiakkaan oikeuteen saada sähköä? Voitteko jo myöntää, että te pakotatte tai velvoitatte yhtiöt laatimaan sellaisen ohjeistuksen, jolla tämä toteutetaan maksivoittojen varmistamiseksi? Hädänalaisilta kansalaisilta 😪
    Osakseni saamani kohtelu on nyt todistanut tuon toimintatavan olemassaolon jo sadan päivän ajan. Epäonneksenne minä olen jäärä.
    Tiedoksi, että toimintanne on ainakin tässä mainituilta osin hyvin arveluttavaa ja epäinhimillistä.

    Syntyneestä keskustelusta kirvonnutta :

    Ei ole myöhästyneistä tai maksamattomista laskuista tarkoitus hallintoa syyttää. Tässä tapauksessa sähkösopimuksen laskut ja viivästys sanktiot on muutenkin kaikki maksettu korvamerkittynä verkkoyhtiön nimellä ja laskussa tulleella viitteellä. Kaikki sähkösopimusta koskevat uudemmatkin laskut on maksettu. Sähkösopimus on velaton.

    Hallinto voi vaikuttaa muihin asioihin, jotta ne pysyvät inhimillisinä ja laillisina. On myös pyydetty hyvittämään heille, joita on ehditty jo väärin kohtelemaan jos anteeksipyyntö ei riittäisikään.

    Ropo Capital oli lähettänyt väittämän mukaan tekstiviestin minulle varoituksena kohta katkeavasta sähköstä epäonnistuen siinä lähettämisessä.
    Epäonnistuivat, koska gsm numeroni oli ilman suuntanumeroa 5-numeroinen väittämän mukaan. Ei niin lyhyitä numeroita ole käytössäkään! Siitä huolimatta sähkö katkaistiin 34 euron vuoksi.
    Energiatilille oli Oulun Energia Sähköverkko Oy:n asiakkuuspäällikön mukaan sitten heti sen jälkeen osattu laittaa se puhelinnumeroni kuudeskin numero. Miksi se laitettiin vasta katkaisun jälkeen ja kuka oli se tietäjä, joka tiesi puuttuvan numeron ja sen paikan numerorivissä? Tähän ennustajan taitoja vaativaan seikkaan ei ole vastausta tullut. Ei ole sekään selvinnyt miten ihmeessä 5-numeroinen gsm-numero hoksattiin sattumoisin liian lyhyeksi vasta kun sähköt oli katkaistu.

    Sähköjä ole tullut takaisin vaikka kaikki sähkösopimusta koskevat velat ja kaikki sulkemis- ja avausmaksut maksettiin heti korvamerkittyinä 6.7.22 eli yli 3 kk sitten. Maksettiin samalla verkkoyhtiön huomautusmaksut ja viivästyskorot. Kaikista on kuitit esittää ja esitettykin.

    Kaikista keskusteluista on tallennukset.

    Että on tämä IHME touhua ja kohtelua, piinaavaa kiusaamista kun puuttuu kaupungin (Oulu) ikioman verkkoyhtiön herrojen ja rouvien mielivaltaan ja outouksiin myös Ropon kanssa 😳😢

    Ei ole kysymys ensisijaisesti rahasta, vaan vääryyksien paljastamisesta kun ne ilmi sattumalta tulivat. Ja niitä tehdään ympäri Suomen missä vain Ropo Capital kulloinkin on näppinsä asioihin saanut 😪

    Sähkösopimuksen tehnyt yksityishenkilö on tehnyt sähkösopimuksen sähkön siirrosta paikallisen verkon omistajayhtiön kanssa. Ei ole kolmantena osapuolena sen enempää Sarastia, Suomen kuntaperintä kuin Ropokaan.
    Sähkönsaantioikeus on silloin kun sähkösopimus on velaton ja kytkentämaksut on maksettu. Perintäyhtiö perii sitten saataviaan muilla keinoin.

    Palkattu johtoporras verkkoyhtiössä ensin puolusti toimintaansa. Sitten vedottiin tasavertaisuusperiaatteeseen.
    Tämän jälkeen siirryttiin vetoamaan saatuun ohjeistukseen, joka tälläiseen toimintaan ikään kuin pakotti.

    Sitten selvisi että ohjeistuksesta vastaa Oulun Energia Oy: n hallitus.

    Sen puheenjohtajaa ja varapuheenjohtajaa on pyydetty korjaamaan väärä ohjeistus ja hyvittämään aiemmin väärinkohdelluille.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Matti artikkeliin Maalämpöpumppu kokemuksia: “Maalämpö hyvä ,mutta ei ole asiantuntijaa kun tulee häiriö Kyllä niitä myydään mutt ei ole häiriökorjaajaa joka olisi perillä koneesta…tammi 2, 14:49
  • väinö artikkeliin Kaisanet kokemuksia: “Täysin mielivaltaista ja erittäin ylimielistä toimintaa!! Kysyin s-postilla asiakaspalvelusta sopimuksen jatkokautta, ei mitään vastausta! Irtisanoin liittymän. Kuukautta myöhemmin tein uuden…joulu 27, 08:04
  • Nimetön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Ei koskaan enää tähän ”kuntoutus” laitokseen.joulu 25, 09:55
  • Marianne artikkeliin Vapaakauppa.net kokemuksia: “No hups onneksi en tilannut kallista vajaa 20 mutta tavalliselle raha sekinjoulu 12, 20:40
  • Timppa artikkeliin Lämpöykkönen kokemuksia: “Vältä Lämpöykkösiä. Kauko-ohjain vilpiin saatiin puolentoista vuoden kuluttua. Kertoo kaiken firmasta.joulu 6, 16:56

Jaa Ropo capital kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Ropo capital kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Ropo capital kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Ropo capital kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Ropo capital kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Ropo capital aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Ropo capital kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Ropo capital kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Ropo capital kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Ropo capital kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Ropo capital aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

6 vastausta artikkeliin “Ropo capital kokemuksia”

  1. Jakke sanoo:

    Ropo tai Trustpoint lähettää 14 € muistutuslaskun asiakkailleen heti kun se vain lain mukaan on mahdollista. Käyttäjäpaneelissa ei ole tietoa avoinna olevista laskuista. Joten jos heidän lasku jää esimerkiksi sähköpostin spam kansioon (kuten on käynyt usean asiakkaani kanssa), niin ei hätää. Ropo lähettää 14 € muikkarin ilman ongelmia. Mielestäni olisi fiksua lähettää ensin sähköposti, jossa ilmoitetaan avoinna olevasta laskusta.

  2. Nimetön sanoo:

    Kohtuuttomat perintäkulut. Pääoma 231,41€, jouduin maksamaan 753,85€. Elämä heittää välillä kuperkeikkaa. Aina asiat eivät ole ihmisestä itsestään johtuvia. Tämä se on jo sairaiden ja pienituloisten kyykyttämistä

  3. RIIKKA sanoo:

    Vaikea sopia laskuista puhelimitse. Helpompi jöttää chattii kyselyjä.

  4. Jaajo sanoo:

    Vaikea sopia laskuista, kun ei saa mitenkään yhteyttä. (Ainoastaan chatin kautta joka on ihan jonenjoutavaa)

  5. Haasteellista sanoo:

    Kyllä on törkeetä laittaa 4 euron laskulle 5e+ 14 e kulut ! Koko sähkölaskuni oli 10e/ kk. Sähköfirma Lumo lopetti. Sitä ennen heillä oli jokin HUB- ongelma jolloin eivät voineet vastata sähköposiini, jossa kysyin saldoani. Olin näet maksanut jo ennalta seuraavannin kk laskun 10e, samalla viitteellä ja yhteissummalla. Olen pyytänyt saldolaskelmaa Ropoa varten. En saanut muuta vast.kuin: Teillä ei ole laskuja maksamatta.- Eikö kumpikin firma olisi käyttää suhteellisuuden tajua noin pienen 10e laskun suhteen! Kerran tuo lasku näkyi vain vilahduksellisesti myös e- laskuna pankissa, vaikka en ollut sitä sinne laittanut. (olisin pannut autom .sinne maksuun, jos oisin osannut)

  6. Timo Mäenpää sanoo:

    Ropolta toimilupa pois!
    Tämä asia koskee lähialueenne sähkön käyttäjiä, varsinkin heitä kymmeniätuhansia, joiden nimissä on sähkösopimus.
    Syystä, että tässä mainittu Ropo Capital mm. vastaa puheluihinne sähköasioissa ja jonka tilinumero on alkuperäisessä sähkönsiirtolaskussanne.

    Voitteko te Ropo Capitalissa jo myöntää, että tarkoituksella sotkette kaikkein heikompiosaisia kansalaisia pahiten kolhien sähköyhtiöiden ja heidän välisensä sähkön myynti- tai siirtosopimukset omiin saataviinne ja jopa asiakkaan oikeuteen saada sähköä? Voitteko jo myöntää, että te pakotatte tai velvoitatte yhtiöt laatimaan sellaisen ohjeistuksen, jolla tämä toteutetaan maksivoittojen varmistamiseksi? Hädänalaisilta kansalaisilta 😪
    Osakseni saamani kohtelu on nyt todistanut tuon toimintatavan olemassaolon jo sadan päivän ajan. Epäonneksenne minä olen jäärä.
    Tiedoksi, että toimintanne on ainakin tässä mainituilta osin hyvin arveluttavaa ja epäinhimillistä.

    Syntyneestä keskustelusta kirvonnutta :

    Ei ole myöhästyneistä tai maksamattomista laskuista tarkoitus hallintoa syyttää. Tässä tapauksessa sähkösopimuksen laskut ja viivästys sanktiot on muutenkin kaikki maksettu korvamerkittynä verkkoyhtiön nimellä ja laskussa tulleella viitteellä. Kaikki sähkösopimusta koskevat uudemmatkin laskut on maksettu. Sähkösopimus on velaton.

    Hallinto voi vaikuttaa muihin asioihin, jotta ne pysyvät inhimillisinä ja laillisina. On myös pyydetty hyvittämään heille, joita on ehditty jo väärin kohtelemaan jos anteeksipyyntö ei riittäisikään.

    Ropo Capital oli lähettänyt väittämän mukaan tekstiviestin minulle varoituksena kohta katkeavasta sähköstä epäonnistuen siinä lähettämisessä.
    Epäonnistuivat, koska gsm numeroni oli ilman suuntanumeroa 5-numeroinen väittämän mukaan. Ei niin lyhyitä numeroita ole käytössäkään! Siitä huolimatta sähkö katkaistiin 34 euron vuoksi.
    Energiatilille oli Oulun Energia Sähköverkko Oy:n asiakkuuspäällikön mukaan sitten heti sen jälkeen osattu laittaa se puhelinnumeroni kuudeskin numero. Miksi se laitettiin vasta katkaisun jälkeen ja kuka oli se tietäjä, joka tiesi puuttuvan numeron ja sen paikan numerorivissä? Tähän ennustajan taitoja vaativaan seikkaan ei ole vastausta tullut. Ei ole sekään selvinnyt miten ihmeessä 5-numeroinen gsm-numero hoksattiin sattumoisin liian lyhyeksi vasta kun sähköt oli katkaistu.

    Sähköjä ole tullut takaisin vaikka kaikki sähkösopimusta koskevat velat ja kaikki sulkemis- ja avausmaksut maksettiin heti korvamerkittyinä 6.7.22 eli yli 3 kk sitten. Maksettiin samalla verkkoyhtiön huomautusmaksut ja viivästyskorot. Kaikista on kuitit esittää ja esitettykin.

    Kaikista keskusteluista on tallennukset.

    Että on tämä IHME touhua ja kohtelua, piinaavaa kiusaamista kun puuttuu kaupungin (Oulu) ikioman verkkoyhtiön herrojen ja rouvien mielivaltaan ja outouksiin myös Ropon kanssa 😳😢

    Ei ole kysymys ensisijaisesti rahasta, vaan vääryyksien paljastamisesta kun ne ilmi sattumalta tulivat. Ja niitä tehdään ympäri Suomen missä vain Ropo Capital kulloinkin on näppinsä asioihin saanut 😪

    Sähkösopimuksen tehnyt yksityishenkilö on tehnyt sähkösopimuksen sähkön siirrosta paikallisen verkon omistajayhtiön kanssa. Ei ole kolmantena osapuolena sen enempää Sarastia, Suomen kuntaperintä kuin Ropokaan.
    Sähkönsaantioikeus on silloin kun sähkösopimus on velaton ja kytkentämaksut on maksettu. Perintäyhtiö perii sitten saataviaan muilla keinoin.

    Palkattu johtoporras verkkoyhtiössä ensin puolusti toimintaansa. Sitten vedottiin tasavertaisuusperiaatteeseen.
    Tämän jälkeen siirryttiin vetoamaan saatuun ohjeistukseen, joka tälläiseen toimintaan ikään kuin pakotti.

    Sitten selvisi että ohjeistuksesta vastaa Oulun Energia Oy: n hallitus.

    Sen puheenjohtajaa ja varapuheenjohtajaa on pyydetty korjaamaan väärä ohjeistus ja hyvittämään aiemmin väärinkohdelluille.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *