Vapaakauppa.net kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 20 Keskiarvo: 2.1

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Vapaakauppa.net kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Vapaakauppa.net kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Vapaakauppa.net. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Vapaakauppa.net asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Vapaakauppa.net kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Vapaakauppa.net kokemuksesi

Vapaakauppa.net herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Vapaakauppa.net asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Vapaakauppa.net sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Vapaakauppa.net aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

12 vastausta artikkeliin “Vapaakauppa.net kokemuksia”

  1. Jussi sanoo:

    Mitään emme saaneet: https://fi.trustpilot.com/review/vapaakauppa.net

  2. Matias sanoo:

    Jos tilattu tuote on kunnossa, menee kaikki varmaan ihan hyvin. Sen sijaan, jos ei ole niin sitten ei mene. Kuten joku aiemmin kirjoitti, pitää viallisen tuotteen palautus maksaa itse eikä silti saa rahoja takaisin. Euroopan kuluttajavirasto ei voi auttaa, koska firma on Hongkongilainen ja sivuilla oleva EU-osoite on joku pöytälaatikkifirma. Jos uskaltaa tilata ja tulee rikkinäinen tuote, kannattaa vain nuolla haavat eikä laittaa asiaan enää lisää rahaa.

  3. Erja sanoo:

    Noin 3 kk olen odottanut tilaamaani tuotetta, eikä vielä ole tullut. Mitään eivät ilmoittele, miksi tavara ei tule. Kun aloin kysellä miksi lähetys viipyy, niin sain vastauksen että tuote on jouduttu palauttamaan tullin tarkastuksen jälkeen. Luvattiin seuranta koodi jolla voin seurata lähetystä. No koodia en saanut ennenkuin taas kyselin ja pyysin. Seuratessani lähetystä, sen lento Kiinasta oli kestänyt 21 vrk, eikä se vieläkään tullut perille. No tuote luvattiin lähettää eri toimutustavalla. Nyt olen odottanut sitä toista toimitustapaa 2viikkoa, enkä edelleen ole tuotetta saanut. Yhteensä olen siis odottanut n 3 kk!!! Toimutusajaksi on luvattu7-14 vrk.

  4. Johanna sanoo:

    Tilasimme viimekesänä Ipadin, jota odottelimme aluksi 4kk ennen kuin saapui. Ei pysy päällä ilman että on kokoajan kytkettynä virtalähteeseen ja nyt vajaa puolivuotta myöhemmin ei pysy enää edes sen kanssa. Ei voi suositella.

  5. Ev sanoo:

    Osa tilaamistani tuotteista edelleen tulematta kohta 4kk jälkeen. Asiakaspalvelu on nyt selvitellyt asiaa 2 kuukautta, eikä palaa asiaan ellei useasti jaksa viesteillä pommittaa. Rahat kelpasi kyllä. En suosittele kenellekään!

  6. Pee sanoo:

    Tilasin n. 260€ autosoittimen ja he lähettivät arvoltaan 90€ aivan erilaisen soittimen. Kun laitoin viestiä asiasta ja kerroin, että tuli aivan väärä tuote, niin vastasivet, että tilaamani tuote oli kuulemma loppu ja he lähettivät lähimmän vastaavan tuotteen. Palautukseen joutui useasti kyselemään ohjeita ja loppuenlopuksi jouduin itse maksamaan palautuksen postikulut. Tähän kaikkeen meni aikaa nelisen kuukautta, eikä postikuluja ole vielä palautettu, vaikka niin lupasivat, eivätkä enää vastaa edes sähköpostiin. Onneksi en maksanut ostosta tilisiirrolla vaan rahoituksella jonka hyvittivät kyllä, jotta yhteistyökumppanit säilyvät.

  7. Anja-Riitta sanoo:

    En suosittele. Tilasin kasvilamppuja, joista osa rikki. Jouduin palauttamaan Espanjaa omilla postikuluilla. Aikoivat hyvittää postikulut, mutta koskaan ei ole tullut. Lukuisista sähköposteis joita olen lähettänuy, ei ole enää vastattu.

  8. Vello sanoo:

    En suosittele ! ! !

  9. Sari sanoo:

    En suosittele. Tuote oli ala-arvoinen, postitus erittäin hidas. Kannattaa maksaa vaikka hieman enemmän ja tilata luotettavalta toimijalta.

  10. Arto sanoo:

    Jäi osa tuotteista tulematta ja kyselyihin ei saa mitään järkevää vastausta, robotti varmaan vastaa viesteihin. Onneksi ei tullut tilattua mitään kallista. En tilaa kyseistä verkkokaupasta enää koskaan mitään

  11. Miskakarhu sanoo:

    Tavaran tulo kestää todella kauan ja sitte lopulta tuli… yks tuotteista 5 metrin USB-piuha kutistu matkalla alle kolmeen metriin 🙁

  12. Mika sanoo:

    Surkein kokemus ikinä. Tilasin puhelinakun 1.9, ei ole kuulunut, eikä infosta vastata. Tasan viimeinen ostos tuolta firmalta, kiertäkää kaukaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Budbeen toimintaan pettynyt artikkeliin Budbee kotiinkuljetus kokemuksia: “Budbeen oma palutesivu ei antanut lähettää palautetta, joka oli alle neljä tähteä viidestä. Lähetä painike tuli aktiiviseksi vasta, kun tähtiä…marras 23, 21:08
  • Aija L artikkeliin Kaija ylänen kokemuksia: “Hän totesi, että minulla on suuria myoomia, ja minun mielipidettäni kysymättä lähetti minut Kätilöopistolle ultaraäänitutkimuksiin. En ole ollut koskaan raskaana,…marras 23, 17:40
  • Pasi P artikkeliin Hpg ruohonleikkuri kokemuksia: “Kesäks ostin Hpg Sdx 108 special ruohonleikkurin hydrostaattisella voimansiirrolla. nyt 1 kesä takana ja toiminut moitteetta. Tähän asti voi sanoa…marras 23, 11:21
  • Laura artikkeliin OmakaS OY kokemuksia: “Karoliina on tosi auttavainen ja kuunteleva. Kiireetön ilmapiiri, suosittelen!marras 18, 08:06
  • Hande artikkeliin Pohjolan Implanttikeskus Oy kokemuksia: “Oli surkein hammaslääkäri mitä tiedän. Tuhosi mun omat hampaat. Laittoi 2 implanttia ja 4 kruunua. Kaikki kruunut irtosi. Ei mitään…marras 17, 15:30

Jaa Vapaakauppa.net kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Vapaakauppa.net kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Vapaakauppa.net kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Vapaakauppa.net kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Vapaakauppa.net kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Vapaakauppa.net aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Vapaakauppa.net kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Vapaakauppa.net kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Vapaakauppa.net kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Vapaakauppa.net kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Vapaakauppa.net aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

12 vastausta artikkeliin “Vapaakauppa.net kokemuksia”

  1. Jussi sanoo:

    Mitään emme saaneet: https://fi.trustpilot.com/review/vapaakauppa.net

  2. Matias sanoo:

    Jos tilattu tuote on kunnossa, menee kaikki varmaan ihan hyvin. Sen sijaan, jos ei ole niin sitten ei mene. Kuten joku aiemmin kirjoitti, pitää viallisen tuotteen palautus maksaa itse eikä silti saa rahoja takaisin. Euroopan kuluttajavirasto ei voi auttaa, koska firma on Hongkongilainen ja sivuilla oleva EU-osoite on joku pöytälaatikkifirma. Jos uskaltaa tilata ja tulee rikkinäinen tuote, kannattaa vain nuolla haavat eikä laittaa asiaan enää lisää rahaa.

  3. Erja sanoo:

    Noin 3 kk olen odottanut tilaamaani tuotetta, eikä vielä ole tullut. Mitään eivät ilmoittele, miksi tavara ei tule. Kun aloin kysellä miksi lähetys viipyy, niin sain vastauksen että tuote on jouduttu palauttamaan tullin tarkastuksen jälkeen. Luvattiin seuranta koodi jolla voin seurata lähetystä. No koodia en saanut ennenkuin taas kyselin ja pyysin. Seuratessani lähetystä, sen lento Kiinasta oli kestänyt 21 vrk, eikä se vieläkään tullut perille. No tuote luvattiin lähettää eri toimutustavalla. Nyt olen odottanut sitä toista toimitustapaa 2viikkoa, enkä edelleen ole tuotetta saanut. Yhteensä olen siis odottanut n 3 kk!!! Toimutusajaksi on luvattu7-14 vrk.

  4. Johanna sanoo:

    Tilasimme viimekesänä Ipadin, jota odottelimme aluksi 4kk ennen kuin saapui. Ei pysy päällä ilman että on kokoajan kytkettynä virtalähteeseen ja nyt vajaa puolivuotta myöhemmin ei pysy enää edes sen kanssa. Ei voi suositella.

  5. Ev sanoo:

    Osa tilaamistani tuotteista edelleen tulematta kohta 4kk jälkeen. Asiakaspalvelu on nyt selvitellyt asiaa 2 kuukautta, eikä palaa asiaan ellei useasti jaksa viesteillä pommittaa. Rahat kelpasi kyllä. En suosittele kenellekään!

  6. Pee sanoo:

    Tilasin n. 260€ autosoittimen ja he lähettivät arvoltaan 90€ aivan erilaisen soittimen. Kun laitoin viestiä asiasta ja kerroin, että tuli aivan väärä tuote, niin vastasivet, että tilaamani tuote oli kuulemma loppu ja he lähettivät lähimmän vastaavan tuotteen. Palautukseen joutui useasti kyselemään ohjeita ja loppuenlopuksi jouduin itse maksamaan palautuksen postikulut. Tähän kaikkeen meni aikaa nelisen kuukautta, eikä postikuluja ole vielä palautettu, vaikka niin lupasivat, eivätkä enää vastaa edes sähköpostiin. Onneksi en maksanut ostosta tilisiirrolla vaan rahoituksella jonka hyvittivät kyllä, jotta yhteistyökumppanit säilyvät.

  7. Anja-Riitta sanoo:

    En suosittele. Tilasin kasvilamppuja, joista osa rikki. Jouduin palauttamaan Espanjaa omilla postikuluilla. Aikoivat hyvittää postikulut, mutta koskaan ei ole tullut. Lukuisista sähköposteis joita olen lähettänuy, ei ole enää vastattu.

  8. Vello sanoo:

    En suosittele ! ! !

  9. Sari sanoo:

    En suosittele. Tuote oli ala-arvoinen, postitus erittäin hidas. Kannattaa maksaa vaikka hieman enemmän ja tilata luotettavalta toimijalta.

  10. Arto sanoo:

    Jäi osa tuotteista tulematta ja kyselyihin ei saa mitään järkevää vastausta, robotti varmaan vastaa viesteihin. Onneksi ei tullut tilattua mitään kallista. En tilaa kyseistä verkkokaupasta enää koskaan mitään

  11. Miskakarhu sanoo:

    Tavaran tulo kestää todella kauan ja sitte lopulta tuli… yks tuotteista 5 metrin USB-piuha kutistu matkalla alle kolmeen metriin 🙁

  12. Mika sanoo:

    Surkein kokemus ikinä. Tilasin puhelinakun 1.9, ei ole kuulunut, eikä infosta vastata. Tasan viimeinen ostos tuolta firmalta, kiertäkää kaukaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.