Futonshop.fi kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 8 Keskiarvo: 1.8

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Futonshop.fi kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Futonshop.fi kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Futonshop.fi. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Futonshop.fi asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Futonshop.fi kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Futonshop.fi kokemuksesi

Futonshop.fi herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Futonshop.fi asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Futonshop.fi sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Futonshop.fi aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

10 vastausta artikkeliin “Futonshop.fi kokemuksia”

  1. Liisa sanoo:

    Tilasin futonshop.fi verkkokaupasta patjan ja sängyn rungon. Patjan toimitus kesti lähes kolme kuukautta ja sänkyä ei ole vieläkään tullut viiden kuukauden jälkeen. Toimitusehdoissa luvattiin toimitus 9-20 arkipäivän sisällä eikä siellä ollut mainintaa patjan ja sängyn toimittamisesta erikseen. Palvelua ja informaatiota toimituksen kestosta en ole saanut. En voi suositella kyseisen firman käyttöä kenellekään. Ehkä tuotteista kannattaa maksaa hiukan enemmän, jotta ne saapuvat asiakkaalle ajoissa ja yritys pitää asiakkaan ajan tasalla tavaran toimituksesta.

  2. Tomi sanoo:

    Tilasin futonshop.fi kaupasta sänkypaketin; kun tämä heidän ilmoittama 9-21 arki vuorokautta oli tulossa täyteen niin sovittiin että odotan vielä muutaman viikon; noin kuukauden kuluttua sänkyrunko ja toinen tilaamani tuote saapui mutta patja ei saapunut koskaan joka on olennainen osa sänkypakettia!
    Sovittiin että patjan osalta tilaus perutaan ja he palauttavat rahat. Rahojen palautus on 14 vuorokauden kuluessa ja olen rahojani odottanut jo heiltä noin kolme viikkoa, eikä palautusehdoissa puhuta arkivuorokausista. Palautuksesta sovittiin koska en halunnut enää odottaa toimitusta viikkoja! Heidän mukaansa kuljetusliike oli unohtanut/lastausvirheen vuoksi jättänyt patjan jonnekin. Yrityksen asiakaspalvelu, jos sitä siksi voidaan kutsua, ei pidä asiakkaita millään tavalla ajantasalla vaikka asioista erikseen kysyy.
    Todella pettynyt heidän toimintaansa ja toivottavasti kukaan ei tilaa sieltä enää mitään!

  3. Eero Ristonen sanoo:

    2 kuukautta tilauksesta. Ei näy tuotteita eikä rahoja. ”Asiakaspalvelu” ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.

  4. Timo sanoo:

    Samat kokemukset kuin muilla. Tilattuja tuotteita ei toimiteta, eikä rahoja palauteta. Tilauksesta aikaa yli 3kk, rahojen palautusta odoteltu noin 1kk.

  5. Minna sanoo:

    Tilasin viime lokakuussa tilanjakajan ja futonpatajan. Maksoin tilauksen mutta en ole saanut sitä vieläkään. Joulukuun alussa kerrottiin @postitse että yritys on joutunut pitkäkestoisen verkkopohjaisen häirinnän kohteeksi. Puhelinnumero, josta sain viestejä, kun tilasin tuotteet ei enään ole käytössä. Olen äärimmäisen pettynyt tähän yritykseen.

  6. Anniina sanoo:

    Samat kokemukset! Ei kuulu sänkyä, eivätkä vastaa viesteihin tai edes puheluihini.

  7. Tapi sanoo:

    Olen tilannut tavaraa BF aikaan ja vieläkin on matkalla. Mihinkään reklamaatioon ei tule kunnollista vastausta. Nauroivat melkein kun tietävät että olen toiminimelle tavaraa tilannut, et mulla ei ole kuluttajasuojaa… eikä rahoja tietty näy tilillä vaikka olen vaatinut kaupan purkua.

    Toivotaan että ihmiset löytää nämä viestit ja firma menettää ne vähätkin asiakkaansa.

  8. Laura sanoo:

    Tilasin mittojen mukaan marraskuussa tatamin. Lupasivat toimittaa 8 viikon kuluessa. Mitään ei kuulunut. Soitin, mutta puheluihin ei vastata. Laitoin sähköpostia ja vasta kuukauden päästä vastasivat, että selvitellään. Mitään ei kuulunut ja yritin soittaa ja laitoin sähköpostia, että haluan purkaa kaupan ja rahat takaisin. Mitään ei ole nyt kuulunut.

  9. Eetu sanoo:

    Elä tilaa missään nimessä

  10. Pekka sanoo:

    Älä tilaa missään nimessä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Anonyymi artikkeliin Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Tilattu sänky 9/21. Ei vieläkään ole näkynyt.kesä 7, 22:26
  • Erja artikkeliin Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Lokakuussa -21 tilattu sänky ja edelleen odotetaan. Luvattiin tammikuulle -22. Soitettu kerran kuussa ja kysytty asiasta. Aina joku uusi selitys,…kesä 7, 13:17
  • leena suuronen artikkeliin Carstation Sello kokemuksia: “Tosi surkea, kun muka ” korjautin” kiveniskun tuulilasissa. 80 e. hintaan ja puolen vuoden jälkeen sama vika samassa paikassa, eli…kesä 7, 11:51
  • Pekka artikkeliin Futonshop.fi kokemuksia: “Älä tilaa missään nimessä.kesä 5, 09:42
  • Seppo artikkeliin Sisuste peltoniemi kokemuksia: “Älkää ikinä ostako tästä kaupasta mitään. Välttäkää kuin ruttoa!!!kesä 4, 21:18

Jaa Futonshop.fi kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Futonshop.fi kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Futonshop.fi kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Futonshop.fi kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Futonshop.fi kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Futonshop.fi aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Futonshop.fi kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Futonshop.fi kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Futonshop.fi kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Futonshop.fi kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Futonshop.fi aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

10 vastausta artikkeliin “Futonshop.fi kokemuksia”

  1. Liisa sanoo:

    Tilasin futonshop.fi verkkokaupasta patjan ja sängyn rungon. Patjan toimitus kesti lähes kolme kuukautta ja sänkyä ei ole vieläkään tullut viiden kuukauden jälkeen. Toimitusehdoissa luvattiin toimitus 9-20 arkipäivän sisällä eikä siellä ollut mainintaa patjan ja sängyn toimittamisesta erikseen. Palvelua ja informaatiota toimituksen kestosta en ole saanut. En voi suositella kyseisen firman käyttöä kenellekään. Ehkä tuotteista kannattaa maksaa hiukan enemmän, jotta ne saapuvat asiakkaalle ajoissa ja yritys pitää asiakkaan ajan tasalla tavaran toimituksesta.

  2. Tomi sanoo:

    Tilasin futonshop.fi kaupasta sänkypaketin; kun tämä heidän ilmoittama 9-21 arki vuorokautta oli tulossa täyteen niin sovittiin että odotan vielä muutaman viikon; noin kuukauden kuluttua sänkyrunko ja toinen tilaamani tuote saapui mutta patja ei saapunut koskaan joka on olennainen osa sänkypakettia!
    Sovittiin että patjan osalta tilaus perutaan ja he palauttavat rahat. Rahojen palautus on 14 vuorokauden kuluessa ja olen rahojani odottanut jo heiltä noin kolme viikkoa, eikä palautusehdoissa puhuta arkivuorokausista. Palautuksesta sovittiin koska en halunnut enää odottaa toimitusta viikkoja! Heidän mukaansa kuljetusliike oli unohtanut/lastausvirheen vuoksi jättänyt patjan jonnekin. Yrityksen asiakaspalvelu, jos sitä siksi voidaan kutsua, ei pidä asiakkaita millään tavalla ajantasalla vaikka asioista erikseen kysyy.
    Todella pettynyt heidän toimintaansa ja toivottavasti kukaan ei tilaa sieltä enää mitään!

  3. Eero Ristonen sanoo:

    2 kuukautta tilauksesta. Ei näy tuotteita eikä rahoja. ”Asiakaspalvelu” ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.

  4. Timo sanoo:

    Samat kokemukset kuin muilla. Tilattuja tuotteita ei toimiteta, eikä rahoja palauteta. Tilauksesta aikaa yli 3kk, rahojen palautusta odoteltu noin 1kk.

  5. Minna sanoo:

    Tilasin viime lokakuussa tilanjakajan ja futonpatajan. Maksoin tilauksen mutta en ole saanut sitä vieläkään. Joulukuun alussa kerrottiin @postitse että yritys on joutunut pitkäkestoisen verkkopohjaisen häirinnän kohteeksi. Puhelinnumero, josta sain viestejä, kun tilasin tuotteet ei enään ole käytössä. Olen äärimmäisen pettynyt tähän yritykseen.

  6. Anniina sanoo:

    Samat kokemukset! Ei kuulu sänkyä, eivätkä vastaa viesteihin tai edes puheluihini.

  7. Tapi sanoo:

    Olen tilannut tavaraa BF aikaan ja vieläkin on matkalla. Mihinkään reklamaatioon ei tule kunnollista vastausta. Nauroivat melkein kun tietävät että olen toiminimelle tavaraa tilannut, et mulla ei ole kuluttajasuojaa… eikä rahoja tietty näy tilillä vaikka olen vaatinut kaupan purkua.

    Toivotaan että ihmiset löytää nämä viestit ja firma menettää ne vähätkin asiakkaansa.

  8. Laura sanoo:

    Tilasin mittojen mukaan marraskuussa tatamin. Lupasivat toimittaa 8 viikon kuluessa. Mitään ei kuulunut. Soitin, mutta puheluihin ei vastata. Laitoin sähköpostia ja vasta kuukauden päästä vastasivat, että selvitellään. Mitään ei kuulunut ja yritin soittaa ja laitoin sähköpostia, että haluan purkaa kaupan ja rahat takaisin. Mitään ei ole nyt kuulunut.

  9. Eetu sanoo:

    Elä tilaa missään nimessä

  10. Pekka sanoo:

    Älä tilaa missään nimessä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.