Sisuste peltoniemi kokemuksia

Käyttäjien antama arvosana
Äänien määrä: 131 Keskiarvo: 2.9

Yllä käyttäjien antama arvosana koskien Sisuste peltoniemi kokemuksia. Arvostele oma kokemuksesi valitsemalla 1-5 tähteä. Klikkaa haluamaasi tähteä yllä olevasta ruudusta. 5 on todella hyvä, 4 hyvä, 3 keskiverto, 2 huono ja 1 todella huono. Lisää halutessasi kommentti sivun alla olevalla lomakkeella.

Sisuste peltoniemi kokemuksia

Kohtaamme elämässä monenlaisia päätöksiä ja tilanteita. Jaakokemuksia.fi-sivusto luo mahdollisuuden keskustelulle eri aiheista kuten Sisuste peltoniemi. Muiden kommenttien lukeminen on hyödyllistä, koska se auttaa sinua tekemään hyviä päätöksiä. Oletko kahden vaiheilla? Etkö tiedä vielä mitä sinun pitäisi tehdä Sisuste peltoniemi asian suhteen? Voit lukea ja kertoa Sisuste peltoniemi kokemuksia vuodelta 2020 vapaasti ja halutessasi anonyymisti. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla kokemuksesi?

Auta muita kertomalla avoimesti Sisuste peltoniemi kokemuksesi

Sisuste peltoniemi herättää monenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Jos sinulla on siitä kokemusta, voit auttaa muita henkilöitä. Osallistumalla ja jakamalla mielipiteesi autat toisia tekemään hyviä päätöksiä. Sisuste peltoniemi asiaa tutkiva henkilö haluaa vastauksia mm. seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Mitä pelkoja Sisuste peltoniemi sinulle aiheutti ja vastasiko pelkosi todellisuutta?
  • Mitä positiivista ja negatiivista voisit sanoa Sisuste peltoniemi aiheesta?
  • Mitä tekisit toisin, jos voisit palata ajassa taaksepäin?

14 vastausta artikkeliin “Sisuste peltoniemi kokemuksia”

  1. Hanna sanoo:

    TIlaamamme sähky ei saapunut luvatussa 45 vrk toimitusajassa. Liikkeestä ei oltu meihin missään yhteydessä viivästykseen liittyen. Otimme itse yhteyttä liikkeeseen meilitse vastaamalla tilausvahvistuksen tehneen myyjän sähköpostiin. Meileihimme ei vastattu ja puhelimitsekaan asia ei tahtonut lupauksista huolimatta edetä, mieheni joutui keskustelemaan useamman henkilön kanssa. Muutaman puhelun jälkeen mieheni puheluihin ei enää vastattu, mutta kun soitin eri numerosta, puhelimeen vastattiin heti. Sänky sitten toimitettiin noin 2 kk tilauksesta. Toimituksessa oli väärät jalat ja osa tilaamistamme tuotteista puuttui. Lähetin heti samana päivänä sähköpostitse viestin, jossa ilmoitin puutteista. Koska osasin odottaa, että meiliin ei tule vastausta, soitin lisäksi toiselle henkilölle (ei myyjämme), jonka olimme aiemmin tavoittaneet toimitusaikaa selvittäessämme. Jalat luvattiin tulla vaihtamaan pikimmiten, ja meihin luvattiin olla yhteydessä ja sopia aika. Mitään ei kuulunut. Muutaman viikon odoteltuani lähetin vielä 2 meiliä myjällemme. Ei vastausta. Soittamalla tavoitin myyjän, joka ei puhelunkaan jälkeen palannut asiaan sovitusti seuraavan viikon alkupuolella, vaikka lupasi niin tehdä. Olimme tyhmiä ja maksoimme tilauksen etukäteen, olen aika skeptinen saammeko koskaan tilaamiamme tuotteita tai rahojamme takaisin.

  2. Aku Peltoniemi sanoo:

    Tilaamiamme tuotteita ei lähetetty, joten muutaman kuukauden odotteln jälkeen peruimme kaupan. Ennakkomaksua ei ole palautettu ja asiasta on tehty rikosilmoitus ja kuluttajaasiamieheen on myös oltu yhteydessä. Peltoniemellä ovat paatuneita roistoja kun eivät rahoja palauta. Seuraava vaihe on käräjäoikeus. Omien rahojen takaisinperintä on hidas ja raskas prosessi.

    Ihmettelen miksi tällaista toimintaa saa jatkaa Suomessa. Sisuste Peltoniemi on varaton yritys, joka pyörittää liiketoimintaa asiakkaiden ennakkomaksuilla. Peltoniemelle ei mikään yritys enää toimita tavaraa ilman ennakkomaksua, rikosilmoituksia on useita vireillä ja konkurssi häämättää lähitulevaisuudessa.

    ÄLKÄÄ MISSÄ NIMESSÄ ASIOIKO TÄSSÄ YRITYKSESSÄ!

  3. Ari.K sanoo:

    Omalla kohdallani erittäin positiivinen kokemus. Päädyimme kaikkien eri vertailujen jälkeen tilaamaan sängyn myymälästä viime vuoden lopulla. Ostopäätöksemme syntyi toki tuotteen perusteella, mutta kyllä täytyy sanoa kaikki kehän liikkeet kiertäneenä, että asiakaspalvelu täysin omaa luokkaansa kun muualla. Aikataulu arvio ylittyi viikolla, mutta tammikuun lopussa sänky saapui kotiimme. Ilokseni myös huomasin, ettei ollut postin kaverit jotka toimitti vaan ammattitaitoinen kuljetusyhtiö.

  4. Battis sanoo:

    Ei kannata asioida tässä yrityksessä! Sängyn toimitusaikaa ei kerrottu tilatessa ja lopputuloksena sänkyä odotettu turhien lupausten kera 2 kuukautta. Lipevää asiakaspalvelua ilman konkreettista apua. Älä tilaa tästä yrityksestä

  5. Kimmo Savinen sanoo:

    Höpöhöpö! Tuusulan asuntomessuilta tilasimme vaimon kanssa sängyn 2020 elokuussa.
    Paikalla nuori herra antoi asiantuntevaa palvelua ja auttoi sängyn valinnassa, eihän sitä voinut jättää messutarjousta hyödyntämättä. Koko asiointi sujui täysin mutkitta meidän kohdalla.
    Ensimmäisen viikon jälkeen selkäsäryt saivat jo kyytiä uudella sängyllä.

  6. Marjo sanoo:

    En voi allekirjoittaa näitä negatiivisia kokemuksia! Viimeiset 10 vuotta olemme ostaneet kaikki kalusteet Peltoniemeltä ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa. Viime kesänä 60v lahjaksi isännälle pihakeinu tilattiin ja Peltoniemi järjesti keinun vaikka koko Suomen maalta ne olivat loppuunmyyty joka paikasta!

  7. Peetu sanoo:

    Kannattaa googlettaa niin löytyy lisää ”iloisia” asiakkaita..Lipeviä myyjiä kunnes rahat on kädessä ja sitten ei enää kiinnosta

  8. Riitta sanoo:

    Olen soittanut Peltoniemen liikkeeseen ja sain ystävällisen rouvan keskustelemaan kanssani. Kerroin minkälaista sänkyä ollaan etsimässä. Niinpä tilasin mieheni kanssa 180 cm leveän moottorisängyn.
    Ilman liikkeessä käyntiä ja sänkyjen kokeilua. Minä uskoin myyjän sanoihin, että saamme hyvän sängyn ja me saimme todella hyvän sängyn. Hiukan jännitti, koska emme ole liikkeessä käyneet emmekä tunteneet sieltä ketään. Myyjä soitti n. puolitoista viikkoa ennen sängyn toimitusta minä päivinä se olisi tulossa. Aamupäivällä myyjä soitti, että tulossa on. Meille on matkaa monta sataa kilometriä, joten osattiin suurinpiirtein aikaa haarukoida. Kuljettaja soitti myös ja hän otti kaverin mukaansa kantamaan sänkypaketteja. Minulla piti olla kantoapua, mutta eipä ollutkaan, joten sanoin että nyt on naishenkilö kaverina. Myyjä hoiti tämänkin asian ja sain katsella valmista. Ottakaa ihmiset huomioon se, että sänky lähtee tuotantoon sitten kun se on ostettu ja siellä edellä on muitakin tilauksia. Joten ei pie hättäillä! Esim saunan laudelaudat on tilattu 3 viikkoa sitten ja kahdesti soitettu. Eivät ole tulleet ja matkaa on alle 30 km. Puusepän liikkeessä kapeat portaat parvelle ja kaide näiden valmistuminen kesti kolmatta kuukautta. Opiskelija pojallemme ostimme Kuopion huonekaluliikkeestä sängyn liikkeen valikoimista valmiina. Tämän saivat tuotua 2 viikon päästä. Ostipa mitä hyvänsä aikaa menee. Lopuksi suuret kiitokset myyjällemme ja hyviä aurinkoisia kevätpäiviä!

  9. Teemu sanoo:

    Mahtava asiakaslähtöinen palvelu ja markkinoiden paras tarjonta sänkyihin hinta-laatu suhteeltansa.
    Kyllä sitä hyvää kannattaa odottaakkin, välillä jopa vähän pidemmän aikaa! Meille saapui 2kk odottelun jälkeen semmoinen sänky, että alkoi kokonaan uusi elämä paremmilla unilla.
    Taitaa olla vain nykypäivän ihmisissä ongelma kun kaikki halutaan heti,tässä ja nyt.
    Näille henkilöille suosittelen kehänlaidan liikkeitä, joista tavarat annetaan Aasian kontista.

  10. Pettynyt sanoo:

    Epämiellyttävä paikka. Toimitukset kestävät ja asioista ei juuri informoida asiakasta. Kalliit hinnat. Ikeasta saa samaa laatua paremmalla asiakaspalvelulla ja halvemmilla hinnoilla

  11. Pettynyt/ petetty sanoo:

    Joulukuussa 2020 tilattu sänky. Toimitus luvattu tammi-helmikuun vaihteessa. Toimituspäivä siirtynyt, eikä vielä tietoa milloin saadaan. Toivossa on hyvä elää. Vanhasta sängystä pohja putosi, vielä sain viriteltyä.🙄 En voi suositella. Markkinointitapakin arveluttava. Milloin hotellitilaus peruuntunut, seuraavaksi messut peruttu. Ja nyt etsitään myynninedistäjiä asiakkaista kehumaan palvelua. 15 sänkyä varmaan saa nopeasti ja muut odottaa…..

  12. MKV sanoo:

    Olemme odottaneet sänkyä 4 kk, ja harmittaa kun maksoimme ennakkoon. Surullista toimintaa, kun ajattelimme ostaa kotimaiselta perheyritykseltä. Ymmärrän, että voi olla myöhässä, mutta ilmoittaisivat missä mennään.

  13. Elina Niemimaa-Uittamo sanoo:

    Haluan varoittaa kaikkia potentiaalisia ostajia tästä liikkeestä. Pysykää kaukana jos ette saa tuotetta heti mukaanne. Omavaraisuusaste on pari prosenttia joten toteutumattomien toimituksien ennakkomaksujen takaisin saamisessa menee terveys. Itse onnistuin siinä melkein kolmen kuukauden taiston jälkeen kuluttajaneuvonnan avun tuella. Luotonantajana Resurs Bank palautti aiheettoman erämaksun, joka ei onneksi ollut kovin suuri. Eivät peruuta kauppaa sängystä, vaikka neuvonta vastasi juuri heille siihen olevan oikeus kuluttajasuojalain eriteltyjen luvun ja pykälän perusteella. On mentävä kuluttajariitalautakuntaan. Joutuvat maksamaan Resurs Bankille sängyn hinnan ja kynsin hampain ajavat kauppaa pakotetusti kuin käärmettä pyssyyn.
    Indoktrinaatiolla, manipulaatiolla ja selityksillä voisi täyttää universumin. Halveksittavaa toimintaa.

  14. Ei koskaan enää sanoo:

    Saimme etukäteen maksamamme tuolit vasta korttireklamaation jälkeen! Tuoleja ei kuulunut ja myyjä ei vastannut viesteihin, joten otin yhteyttä valmistajaan. Peltoniemi ei ollut maksanut tuoleja heille lainkaan, joten niitä ei voinut lähettää myöskään minulle. Googlen-arvosteluissa useita samansuuntaisia kokemuksia yrityksestä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viimeisimmät kommentit Jaakokemuksia-fi sivustolla

  • Kaisa artikkeliin Fashion Unit kokemuksia: “Mallikoulutus on kallis ja ei vastannut odotuksia. Monia asia jäi hyvin yleistasolle. Kävelyä harjoiteltiin hyvin, mutta oikeastaan kaikki muu jäi…huhti 28, 06:01
  • Jaska artikkeliin Viinikauppa kokemuksia: “Tarjoustuotteet ovat ainoastaan sisäänheittotuotteita, heidän ei ole tarkoituskaan lähettää tuotteita. Hyvittävät puuttuvat tarjoustuotteet kyllä, muttei niiden kallista maksettua rahtia. Minun…huhti 27, 16:37
  • Vanhus artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Jäi paha mieli kun oli kotiin lähtö sairaalasta, tohtori ei käynyt antamassa neuvoja jatkoon henkilökohtaisesti. Olisi ollut kysyttävääkin. Mitä meistä?huhti 27, 10:52
  • Tyytymätön artikkeliin Oulunkylän kuntoutussairaala kokemuksia: “Vanhuksia huijataan. Tilattu kotiinlähdossa hoitajien kehotuksesta ruokaa mukaan kotiin. Tilattu kommenttilla: Kaikki gluteenitonta. Tilauksen laskuun oli joku lisännyt kotikalja n.…huhti 27, 10:45
  • Anu artikkeliin Helena Ervasti kokemuksia: “Oikean olkapään nivel nyrjähti, nivelrusto vaurioitui ja jänne repesi, Ervasti kehoitti treenaamaan keskivartaloa.huhti 26, 15:25

Jaa Sisuste peltoniemi kokemuksesi lomakkeella

Voit kertoa Sisuste peltoniemi kokemuksesi tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta. Kertomasi Sisuste peltoniemi kokemus julkaistaan sellaisenaan. Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia tietojasi. Olethan ystävällinen kirjoittaessasi kommenttia. Älä käytä kirosanoja tai muutoin sopimatonta kieltä. Sopimattomat viestit poistetaan automaattisesti.

Muista antaa kokemuksellesi arvosana sivun yläreunassa olevilla tähdillä.

Voiko Sisuste peltoniemi kokemuksia sisältäviin kommentteihin luottaa?

Lukiessasi Sisuste peltoniemi kommentteja, saatat kysyä itseltäsi voiko niihin luottaa. Nykyaikana turvaudumme usein muiden jakamiin käyttäjäkokemuksiin. Erään tutkimuksen mukaan 91 % lukee muiden käyttäjien jakamia kommentteja ja 84 % luottaa internetistä löytyviin yhtä paljon kuin henkilökohtaisesti tehtyyn suositukseen. Suuri osa ihmisistä siis luottaa käyttäjien jakamaan tietoon. Tämä tilasto korostaa kuinka paljon luotamme internetistä löytyvään infoon. Se olikin yksi syy Jaakokemuksia.fi sivuston perustamiseen. Halusimme luoda alustan, jossa sinä ja muut voitte jakaa mielipiteitänne vapaasti Sisuste peltoniemi aiheesta.

Mitä pitäisi ottaa huomioon lukiessa negatiivisia Sisuste peltoniemi kokemuksia?

Otathan huomioon että mikään tuote tai palvelu ei ole täydellinen. Se on yksinkertaisesti mahdotonta, koska jokaisella on erilaiset odotukset. Luettaessa negatiivisia Sisuste peltoniemi kokemuksia on hyvä muistaa, että monesti kyseessä on väärinymmärrys. Joskus näemme negatiivisen kommentin, mutta emme näe yrityksen yritystä korjata tilanne.

Osallistu ja auta jakamalla Sisuste peltoniemi kokemuksia

Haluatko sinäkin auttaa muita kertomalla Sisuste peltoniemi kokemuksia? Edellä siteerattu tilasto korostaa oman mielipiteen ja kokemuksen kertomisen tärkeyttä. Päivittäin henkilöt etsivät Sisuste peltoniemi aiheesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia. Nyt sinäkin voit auttaa muita kertomalla oman kokemuksesi alla olevalla lomakkeella.

14 vastausta artikkeliin “Sisuste peltoniemi kokemuksia”

  1. Hanna sanoo:

    TIlaamamme sähky ei saapunut luvatussa 45 vrk toimitusajassa. Liikkeestä ei oltu meihin missään yhteydessä viivästykseen liittyen. Otimme itse yhteyttä liikkeeseen meilitse vastaamalla tilausvahvistuksen tehneen myyjän sähköpostiin. Meileihimme ei vastattu ja puhelimitsekaan asia ei tahtonut lupauksista huolimatta edetä, mieheni joutui keskustelemaan useamman henkilön kanssa. Muutaman puhelun jälkeen mieheni puheluihin ei enää vastattu, mutta kun soitin eri numerosta, puhelimeen vastattiin heti. Sänky sitten toimitettiin noin 2 kk tilauksesta. Toimituksessa oli väärät jalat ja osa tilaamistamme tuotteista puuttui. Lähetin heti samana päivänä sähköpostitse viestin, jossa ilmoitin puutteista. Koska osasin odottaa, että meiliin ei tule vastausta, soitin lisäksi toiselle henkilölle (ei myyjämme), jonka olimme aiemmin tavoittaneet toimitusaikaa selvittäessämme. Jalat luvattiin tulla vaihtamaan pikimmiten, ja meihin luvattiin olla yhteydessä ja sopia aika. Mitään ei kuulunut. Muutaman viikon odoteltuani lähetin vielä 2 meiliä myjällemme. Ei vastausta. Soittamalla tavoitin myyjän, joka ei puhelunkaan jälkeen palannut asiaan sovitusti seuraavan viikon alkupuolella, vaikka lupasi niin tehdä. Olimme tyhmiä ja maksoimme tilauksen etukäteen, olen aika skeptinen saammeko koskaan tilaamiamme tuotteita tai rahojamme takaisin.

  2. Aku Peltoniemi sanoo:

    Tilaamiamme tuotteita ei lähetetty, joten muutaman kuukauden odotteln jälkeen peruimme kaupan. Ennakkomaksua ei ole palautettu ja asiasta on tehty rikosilmoitus ja kuluttajaasiamieheen on myös oltu yhteydessä. Peltoniemellä ovat paatuneita roistoja kun eivät rahoja palauta. Seuraava vaihe on käräjäoikeus. Omien rahojen takaisinperintä on hidas ja raskas prosessi.

    Ihmettelen miksi tällaista toimintaa saa jatkaa Suomessa. Sisuste Peltoniemi on varaton yritys, joka pyörittää liiketoimintaa asiakkaiden ennakkomaksuilla. Peltoniemelle ei mikään yritys enää toimita tavaraa ilman ennakkomaksua, rikosilmoituksia on useita vireillä ja konkurssi häämättää lähitulevaisuudessa.

    ÄLKÄÄ MISSÄ NIMESSÄ ASIOIKO TÄSSÄ YRITYKSESSÄ!

  3. Ari.K sanoo:

    Omalla kohdallani erittäin positiivinen kokemus. Päädyimme kaikkien eri vertailujen jälkeen tilaamaan sängyn myymälästä viime vuoden lopulla. Ostopäätöksemme syntyi toki tuotteen perusteella, mutta kyllä täytyy sanoa kaikki kehän liikkeet kiertäneenä, että asiakaspalvelu täysin omaa luokkaansa kun muualla. Aikataulu arvio ylittyi viikolla, mutta tammikuun lopussa sänky saapui kotiimme. Ilokseni myös huomasin, ettei ollut postin kaverit jotka toimitti vaan ammattitaitoinen kuljetusyhtiö.

  4. Battis sanoo:

    Ei kannata asioida tässä yrityksessä! Sängyn toimitusaikaa ei kerrottu tilatessa ja lopputuloksena sänkyä odotettu turhien lupausten kera 2 kuukautta. Lipevää asiakaspalvelua ilman konkreettista apua. Älä tilaa tästä yrityksestä

  5. Kimmo Savinen sanoo:

    Höpöhöpö! Tuusulan asuntomessuilta tilasimme vaimon kanssa sängyn 2020 elokuussa.
    Paikalla nuori herra antoi asiantuntevaa palvelua ja auttoi sängyn valinnassa, eihän sitä voinut jättää messutarjousta hyödyntämättä. Koko asiointi sujui täysin mutkitta meidän kohdalla.
    Ensimmäisen viikon jälkeen selkäsäryt saivat jo kyytiä uudella sängyllä.

  6. Marjo sanoo:

    En voi allekirjoittaa näitä negatiivisia kokemuksia! Viimeiset 10 vuotta olemme ostaneet kaikki kalusteet Peltoniemeltä ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa. Viime kesänä 60v lahjaksi isännälle pihakeinu tilattiin ja Peltoniemi järjesti keinun vaikka koko Suomen maalta ne olivat loppuunmyyty joka paikasta!

  7. Peetu sanoo:

    Kannattaa googlettaa niin löytyy lisää ”iloisia” asiakkaita..Lipeviä myyjiä kunnes rahat on kädessä ja sitten ei enää kiinnosta

  8. Riitta sanoo:

    Olen soittanut Peltoniemen liikkeeseen ja sain ystävällisen rouvan keskustelemaan kanssani. Kerroin minkälaista sänkyä ollaan etsimässä. Niinpä tilasin mieheni kanssa 180 cm leveän moottorisängyn.
    Ilman liikkeessä käyntiä ja sänkyjen kokeilua. Minä uskoin myyjän sanoihin, että saamme hyvän sängyn ja me saimme todella hyvän sängyn. Hiukan jännitti, koska emme ole liikkeessä käyneet emmekä tunteneet sieltä ketään. Myyjä soitti n. puolitoista viikkoa ennen sängyn toimitusta minä päivinä se olisi tulossa. Aamupäivällä myyjä soitti, että tulossa on. Meille on matkaa monta sataa kilometriä, joten osattiin suurinpiirtein aikaa haarukoida. Kuljettaja soitti myös ja hän otti kaverin mukaansa kantamaan sänkypaketteja. Minulla piti olla kantoapua, mutta eipä ollutkaan, joten sanoin että nyt on naishenkilö kaverina. Myyjä hoiti tämänkin asian ja sain katsella valmista. Ottakaa ihmiset huomioon se, että sänky lähtee tuotantoon sitten kun se on ostettu ja siellä edellä on muitakin tilauksia. Joten ei pie hättäillä! Esim saunan laudelaudat on tilattu 3 viikkoa sitten ja kahdesti soitettu. Eivät ole tulleet ja matkaa on alle 30 km. Puusepän liikkeessä kapeat portaat parvelle ja kaide näiden valmistuminen kesti kolmatta kuukautta. Opiskelija pojallemme ostimme Kuopion huonekaluliikkeestä sängyn liikkeen valikoimista valmiina. Tämän saivat tuotua 2 viikon päästä. Ostipa mitä hyvänsä aikaa menee. Lopuksi suuret kiitokset myyjällemme ja hyviä aurinkoisia kevätpäiviä!

  9. Teemu sanoo:

    Mahtava asiakaslähtöinen palvelu ja markkinoiden paras tarjonta sänkyihin hinta-laatu suhteeltansa.
    Kyllä sitä hyvää kannattaa odottaakkin, välillä jopa vähän pidemmän aikaa! Meille saapui 2kk odottelun jälkeen semmoinen sänky, että alkoi kokonaan uusi elämä paremmilla unilla.
    Taitaa olla vain nykypäivän ihmisissä ongelma kun kaikki halutaan heti,tässä ja nyt.
    Näille henkilöille suosittelen kehänlaidan liikkeitä, joista tavarat annetaan Aasian kontista.

  10. Pettynyt sanoo:

    Epämiellyttävä paikka. Toimitukset kestävät ja asioista ei juuri informoida asiakasta. Kalliit hinnat. Ikeasta saa samaa laatua paremmalla asiakaspalvelulla ja halvemmilla hinnoilla

  11. Pettynyt/ petetty sanoo:

    Joulukuussa 2020 tilattu sänky. Toimitus luvattu tammi-helmikuun vaihteessa. Toimituspäivä siirtynyt, eikä vielä tietoa milloin saadaan. Toivossa on hyvä elää. Vanhasta sängystä pohja putosi, vielä sain viriteltyä.🙄 En voi suositella. Markkinointitapakin arveluttava. Milloin hotellitilaus peruuntunut, seuraavaksi messut peruttu. Ja nyt etsitään myynninedistäjiä asiakkaista kehumaan palvelua. 15 sänkyä varmaan saa nopeasti ja muut odottaa…..

  12. MKV sanoo:

    Olemme odottaneet sänkyä 4 kk, ja harmittaa kun maksoimme ennakkoon. Surullista toimintaa, kun ajattelimme ostaa kotimaiselta perheyritykseltä. Ymmärrän, että voi olla myöhässä, mutta ilmoittaisivat missä mennään.

  13. Elina Niemimaa-Uittamo sanoo:

    Haluan varoittaa kaikkia potentiaalisia ostajia tästä liikkeestä. Pysykää kaukana jos ette saa tuotetta heti mukaanne. Omavaraisuusaste on pari prosenttia joten toteutumattomien toimituksien ennakkomaksujen takaisin saamisessa menee terveys. Itse onnistuin siinä melkein kolmen kuukauden taiston jälkeen kuluttajaneuvonnan avun tuella. Luotonantajana Resurs Bank palautti aiheettoman erämaksun, joka ei onneksi ollut kovin suuri. Eivät peruuta kauppaa sängystä, vaikka neuvonta vastasi juuri heille siihen olevan oikeus kuluttajasuojalain eriteltyjen luvun ja pykälän perusteella. On mentävä kuluttajariitalautakuntaan. Joutuvat maksamaan Resurs Bankille sängyn hinnan ja kynsin hampain ajavat kauppaa pakotetusti kuin käärmettä pyssyyn.
    Indoktrinaatiolla, manipulaatiolla ja selityksillä voisi täyttää universumin. Halveksittavaa toimintaa.

  14. Ei koskaan enää sanoo:

    Saimme etukäteen maksamamme tuolit vasta korttireklamaation jälkeen! Tuoleja ei kuulunut ja myyjä ei vastannut viesteihin, joten otin yhteyttä valmistajaan. Peltoniemi ei ollut maksanut tuoleja heille lainkaan, joten niitä ei voinut lähettää myöskään minulle. Googlen-arvosteluissa useita samansuuntaisia kokemuksia yrityksestä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.